ارسال بار به لایپزیگ ( زمینی و هوایی ) با مشاوره تخصصی

باربری از ایران به لایپزیگ

ارسال بار به لایپزیگ یکی از خدماتی است که مجموعه آنی بار برای هموطنان گرامی که در آلمان زندگی می کنند ارائه می نماید. اگر قصد دارید برای انتقال محموله های شخصی و یا تجاری از ایران به لایپزیگ اقدام نمایید فقط کافیست از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

خدمات باربری ایران به لایپزیگ امکان انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما فراهم می نماید و حمل و نقل کالاهای مختلف را در اسرع وقت از سراسر ایران میسر می نماید.

تمامی خدمات باربری از ایران برای لایپزیگ به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه می باشد و در مدت چند روز محموله ها با کمترین هزینه منتقل میشوند.

ارسال بار از ایران به لایپزیگ
ارسال بار از ایران به لایپزیگ

ارسال بار به آلمان توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و برای همه نقاط این کشور انجام میشود .برای مشاوره رایگان فقط کافیست با شماره 57699-021 در تماس باشید.

انواع روش های باربری به لایپزیگ  

 

برای ارسال بار به لایپزیگ آلمان روش های مختلفی وجود دارد که حمل زمینی و حمل هوایی می باشند و امکان انتقال محموله ها در ابعاد و شرایط مختلف را برای شما فراهم می نمایند. 

در روش های مختلف باربری شرایط محموله ها و شرایط انتقال متفاوت است و با انتخاب روش مناسب علاوه بر کاهش هزینه های انتقال محموله های شما با سرعت بیشتری نیز منتقل می شوند. 

در ادامه به بررسی روش های باربری به لایپزیگ می پردازیم 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر ارسال بار به لایپزیگ ، همه روزه برای ارسال بار به هامبورگ و ارسال بار به هانوفر نیز بهترین خدمات توسط مجموعه آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد.

حمل زمینی به لایپزیگ 

مقرون به صرفه ترین روش برای انتقال بار به لایپزیگ حمل زمینی است. در این روش محموله های مختلف با استفاده از تریلی ترانزیت از نقاط مختلف ایران بارگیری و به لایپزیک ارسال می شوند.

در حمل زمینی 2 روش متفاوت وجود دارد که برای محموله های با شرایط و حجم و وزن مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. 

روش حمل بار دربستی امکان انتقال محموله شما به صورت تخصصی و دربستی را فراهم می نماید . در این روش محموله ها در محل مورد نظر شما بارگیری شده و در محل مورد نظر در لایپزیگ تحویل خواهد شد. این روش کاملا اختصاصی است و محموله های شما به صورت تخصصی منتقل خواهند شد.

روش حمل گروپاژ برای انتقال محموله های با حجم و وزن کمتر از یک تریلی مورد استفاده قرار میگیرند . این روش امکان انتقال محموله های مختلف را در یک تریلی فراهم می نماید. استفاده از روش گروپاژ هزینه های انتقال محموله ها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

در روش گروپاژ ممکن است مدت زمان تحویل محموله ها کمی بیشتر باشد اما از نظر هزینه شما به ازای حجم محموله خود هزینه پرداخت می نمایید.

ارسال زمینی به لایپزیگ
ارسال زمینی به لایپزیگ

فریت بار و ارسال اضافه بار مسافری به لایپزیگ به صورت هوایی

 

در صورتی که عازم لایپزیگ هستید و از محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی رنج می برید ، پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به لایپزیگ می باشد.

 

هزینه فریت بار به لایپزیگ حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز می باشد. برای ارسال بار به لایپزیگ بصورت فریت بار مسافری از یک هفته یا ده روز قبل از پرواز با شرکت آنی بار هماهنگ کنید.

ما بار را از درب منزل شما تحویل گرفته و در صورت لزوم بصورت اصولی بسته بندی می نماییم ، سپس جهت انجام امور گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل می نماییم.

پس از اینکه امور گمرکی بار انجام شد ، بارنامه هوایی شما با بهترین نرخ ارسال بار به لایپزیگ ( مناسب ترین نرخ فریت بار به لایپزیگ ) صادر می گردد.

ارسال هوایی و فریت بار به لایپزیگ
ارسال هوایی و فریت بار به لایپزیگ

علاوه بر ارسال بار به لایپزیگ ، همه روزه برای ارسال بار به نورنبرگ و ارسال بار به برلین نیز بهترین خدمات توسط مجموعه آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد.

ویژگی های شرکت آنی بار در زمینه باربری به لایپزیگ

  • ارسال بار به لایپزیگ توسط آنی بار ، با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود.
  • کارشناسان آنی بار تا جای ممکن تمامی هزینه های اضافی را حذف می کنند و نرخ کرایه ارسال بار به لایپزیگ را به پایین ترین حد ممکن می رسانند.
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به لایپزیگ
  • آنی بار از معتبرترین و کامل ترین بیمه های باربری برای حمل بار به لایپزیگ استفاده می کند .
  • حمل اثاثیه منزل و لوازم شخصی به صورت هوایی ، زمینی و دریایی
  • ارسال بار به لایپزیگ و تمامی شهر های کشور آلمان
  • ارائه مشاوره رایگان
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به کشور آلمان
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • و . . . . 

ارسال کالا به لایپزیگ  همراه با بیمه نامه معتبر بین المللی 

 

ارائه بیمه نامه یکی از مهم ترین موارد در حمل بار به خارج از کشور ( در این مورد ارسال بار به لایپزیگ ) می باشد. برای ارسال بار به لایپزیگ شما نیاز به بیمه نامه ای کامل و جامع دارید که برای جبران خسارت و زیان احتمالی به بار می باشد.

مقدار پوشش بیمه بر اساس ارزش بار شما تنظیم می شود و هرچه ارزش محموله شما بیشتر باشد باید سقف پوشش بیمه نامه نیز افزایش یابد.

داشتن پوشش بیمه ای هنگام ارسال بار به لایپزیگ بسیار ضروری می باشد زیرا شما بارتان را به یک کشور دیگر ارسال می کنید و هر کشور قوانین گمرک و مرزی خاص خود را دارد.

 

حمل اثاث منزل به لایپزیگ

افرادی که قصد مهاجرت و مسافرت به لایپزیگ را دارند می توانید لوازم و اثاث منزلشان را با آنی بار به لایپزیگ ارسال کنند. در ارسال اثاث به لایپزیگ توجه به چند نکته ضروری می باشد.

  ابتدا تهیه لیست بسته بندی می باشد و به این صورت می باشد که مشتریان برای بار اثاث منزل باید لیستی تهیه کرده و تمامی وسایل داخل هر کارتن را در آن ذکر کنند.

در گمرک به صورت تصادفی این کارتن ها بازرسی شده و باید مطابقت کامل با لیست وسایل داخل آن داشته باشد در غیر اینصورت با مشکل مواجه خواهید شد.

برای ارسال اثاثیه به لایپزیگ شما نیاز به دریافت گواهی سم پاشی دارید ، این گواهی زمان صادر می شود که تمامی کارتن ها و بسته بندی ها سم پاشی شده باشد.

 

تمامی مراحل ارسال اثاثیه از ایران به لایپزیگ آلمان به صورت تخصصی توسط مجموعه آنی بار انجام می شود و محموله شما با بهترین کیفیت منتقل خواهد شد.

باربری بین المللی آنی بار برای انتقال محموله هایی مانند اثاثیه منزل از تیم متخصص بسته بندی استفاده می نماید که امنیت محموله های شما را حفظ کند.

ارسال اثاثیه منزل به لایپزیگ
ارسال اثاثیه منزل به لایپزیگ

باربری از ایران به لایپزیگ چقدر طول می کشد ؟

 

عدد های زیر را به طور حدودی برای مدت زمان ارسال بار به لایپزیگ آلمان در نظر داشته باشید در شرایط مختلف ممکن است زمان باربری کاهش یا افزایش یابد.

  • ارسال بار هوایی در فاصله ۷ الی ۱۰ روز به آلمان می رسد.
  • بارهای مربوط به ترانزیت زمینی از زمان حرکت تریلی از ایران، در فاصله بین ۱۵ الی ۲۰ روز به مقصد لایپزیگ می رسد.
  • بارهای کانتینری با کشتی و به صورت دریایی بین ۳۰ تا ۳۵ روز طول می کشد تا به مقصد کشور آلمان برسد.

برای ارسال بار به لایپزیگ زمان و هزینه دقیق را از کارشناسان ما دریافت کنید .

 

مراحل ارسال بار به لایپزیگ توسط آنی بار

1. مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس رایگان برای ارسال بار به لایپزیگ

اولین مرحله برای ارسال بار به لایپزیگ مشاوره تلفنی در خصوص انتخاب نوع حمل و همچنین هزینه می باشد.

2. تهیه لیست بسته بندی قبل از فرستادن بار به لایپزیگ

تمامی کالا و لوازم پیش از ارسال باید شماره گذاری و به صورت لیست تهیه شود. لیست تهیه شده باید به زبان کشور مقصد ترجمه شده باشد.

3. سمپاشی کردن تمامی بارها قبل از ارسال بار به لایپزیگ

تمامی کالاها به خصوص بسته بندی های ساخته شده از انواع چوب ، بر اساس قوانین باید در مبداء ، توسط گاز و یا قرص های به خصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شده و گواهی سمپاشی آن ، توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر شود.

4. بارگیری و ارسال بار به گمرک یا فرودگاه 

در صورت ارسال بار به لایپزیگ بصورت هوایی ، بار شما با یک وانت، خاور یا هر وسیله مورد نیاز دیگری به فرودگاه امام خمینی(ره) برای ارسال بار به لایپزیگ صورت خواهد گرفت.

در صورت ارسال بار به لایپزیگ بصورت زمینی ، کانتینر شما برای حمل بار زمینی به لایپزیگ ابتدا به گمرک غرب تهران و سپس به مرز غربی بازرگان منتقل می شود.

5. تشریفات گمرکی ایران، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر

در صورت ارسال بار به لایپزیگ بصورت زمینی پس از انتقال آن به گمرک غرب تهران، محموله توسط سگ مواد یاب چک شده و کانتینر برای حمل بار زمینی به لایپزیگ پلمپ می شود.

6. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

بیمه نامه ارسال بار به لایپزیگ با توجه به ارزش بار تعیین می گردد. 

7. پیگیری آنلاین پس از ارسال بار به لایپزیگ با هر یک از روش های باربری

در آخرین مرحله می توانید از طریق سایت ما به صورت آنلاین پیگیری لوازم و یا کالای تجاری خود را در هر زمانی انجام دهید. پس از ارسال بار به لایپزیگ ، لینک پیگیری بار و شماره بارنامه برای شما ارسال خواهد شد.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر ارسال بار به لایپزیگ ، همه روزه برای ارسال بار به کلن نیز بهترین خدمات را از ما بخواهید.

ارسال چه کالاهایی به لایپزیگ ممنوع است ؟

 

در خدمات ارسال بار به لایپزیگ یا سایر شهر های آلمان ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و آلمان قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به لایپزیگ هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به لایپزیگ میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به لایپزیگ می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای آلمان نیز بار ارسال کنید.

اگر هنگام ارسال بار به لایپزیگ ، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود ، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود.

انتقال برخی کالاها به دلیل روش مورد استفاده ممکن است شامل محدودیت یا ممنوعیت شود . به عنوان مثال ، برای انتقال X روش حمل هوایی ممنوعیت هایی را دارد اما در روش زمینی این ممنوعیت ها و محدودیت ها ممکن است وجود نداشته باشد. البته این موارد همگی به بستگی به نوع محموله شما دارد.

 

ارسال بار از آلمان به ایران نیز با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع