ارسال بار به هانوفر (زمینی و هوایی ) با مشاوره رایگان

ارسال بار به هانوفر با کمترین هزینه

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار در اختیار شما قرار میدهد ارسال بار به هانوفر است که امکان انتقال محموله های مختلف شما با روش های باربری مختلف را فراهم می نماید. در خدمات باربری ایران به هانوفر محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی بر اساس شرایط مختلف با بهترین و تخصصی ترین روش منتقل می شوند.

برای ارسال بار به هانوفر روش حمل هوایی و زمینی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد که امکان انتقال محموله ها با حجم و وزن زیاد و یا محموله های کوچک را فراهم می نماید . مشاوره با کارشناسان ارسال بار به هانوفر از طریق شماره 57669-021 به صورت رایگان انجام میشود و می توانید به صورت حضوری نیز برای مشاوره و یا عقد قرارداد با همکاران ما در ارتباط باشید.

ارسال بار به هانوفر از همه نقاط  کشور انجام میشود و برای همه روش های باربری از بهترین بیمه نامه استفاده می شود تا امنیت محموله های شما تامین شوند.

شهر هانوفر آلمان، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر در ایالت ساکسونی سفلی است. این شهر که در زبان آلمانی Hannover نوشته می‌شود، ثروتمندترین شهر آلمان است. در واقع هانوفر، مرکز اقتصادی، اداری و تجاری کشور آلمان است که با صنایع بسیار متنوع خود از جمله ساخت وسایل نقلیه موتوری، ماشین آلات، لاستیک مصنوعی، تجهیزات مهندسی برق، محصولات الکترونیکی، مواد شیمیایی و مواد غذایی، نقش مهمی در اقتصاد و بازرگانی کشور بر عهده بگیرد. 

علاوه بر ارسال بار به هانوفر می توانید برای ارسال بار به برلین و ارسال بار به مونیخ نیز از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار استفاده نمایید. 

ارسال بار به هانوفر
ارسال بار به هانوفر

مراحل ارسال بار و کالا به هانوفر چیست ؟ 

برای ارسال بار به هانوفر مراحل کار به صورت زیر می باشند : 

  • تماس با کارشناسان آنی بار و مشاوره تخصصی با ایشان 
  • انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله به هانوفر 
  • انجام بسته بندی تخصصی محموله ها برای ارسال به هانوفر
  • انتقال محموله ها به گمرک جهت انجام تشریفات گمرکی
  • پلمپ محموله و صدور بارنامه و بیمه نامه برای ارسال به هانوفر
  • حرکت به سمت هانوفر

در تمامی این مراحل برای ارسال بار به هانوفر کارشناسان آنی بار حضور خواهند داشت و از صفر تا صد خدمات به صورت تخصصی توسط ایشان انجام خواهد شد. تمامی فرایند های گمرک توسط کارشناسان مجموعه انجام میشود تا با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت محموله های شما منتقل شوند.

برای مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

مدارک مورد نیاز برای ترخیص محموله ارسال شده به هانوفر

برای ترخیص محموله ها در گمرک هانوفر نیاز به مدارک مشخصی داریم که بر اساس نوع محموله ها ممکن است مدارک بیشتری نیز لازم باشد. برای ترخیص محموله های شخصی و مسافری مدارک زیر مورد نیاز است : 

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده

برای ترخیص محموله های شخصی و مسافری مدارک زیر مورد نیاز است : 

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت

مشاوران و متخصصین مجموعه آنی بار در خصوص مدارک مورد نیاز تمامی توضیحات را در اختیار شما قرار خواهند داد. در تهیه پکینگ لیست نیز می توانید از تخصص کارشناسان ما بهره مند شوید و با بهترین کیفیت محموله های خود را به هانوفر در اسرع وقت منتقل کنید.

اگر قصد ارسال بار به هامبورگ یا ارسال بار به دورتموند را نیز دارید می توانید از طریق شماره های مجموعه آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید. 

ارسال محموله ها و کالاهای تجاری و صادراتی به هانوفر

برای انتقال محموله های صادراتی و تجاری به هانوفر ابتدا باید از امکان انتقال این محموله های اطمینان حاصل نمود. ارسال برخی از کالاها از طرف گمرک ایران در برخی ایام سال یا به صورت کلی ممنوع می باشد. 

علاوه بر این ، گمرک آلمان ( هانوفر ) نیز ممکن است ورود برخی از انواع محموله ها به این کشور را ممنوع اعلام کرده باشد که از طرف ایران محدودیت خاصی برای در نظر گرفته نشده است. 

از همین جهت ، در خدمات ارسال بار به هانوفر قبل ارسال محموله ها بهتر است با کارشناسان ما در مجموعه آنی بار از طریق 57669-021 مشاوره نمایید تا امکان ارسال محموله های خود را بررسی کنید.

ارسال اثاثیه منزل از ایران به هانوفر 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به هانوفر می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در هانوفر یا سایر شهر های آلمان را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به هانوفر را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای هانوفر به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به هانوفر بصورت هوایی
  • ارسال بار به هانوفر بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به هانوفر در اختیارتان قرار می دهد.

جهت ارسال اثاثیه به هانوفر ، نیازمند اخذ اقامت کشور آلمان می باشید ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارسال اثاثیه منزل به هانوفر
ارسال اثاثیه منزل به هانوفر

ارسال هوایی بار به هانوفر 

یکی از روش های ارسال بار به هانوفر ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به هانوفر ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به هانوفر است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به هانوفر بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به هانوفر در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

خدمات ارسال بار به هانوفر بصورت هوایی کاملا ایمن می باشد ، اما آنی بار برای جلوگیری از خسارات احتمالی ، 500 میلیون بیمه رایگان برای شما در نظر گرفته است.  برای مشاوره تخصصی جهت ارسال بار به هانوفر با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال بار هوایی به هانوفر
ارسال بار هوایی به هانوفر

ارسال بار بصورت زمینی برای هانوفر

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به هانوفر به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به هانوفر به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر هانوفر ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به هانوفر بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

در روش دوم ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به هامیورگ حرکت می نماید. در  این روش ، همان خودرویی که محموله شما را بارگیری کرده است در گمرک آلمان محموله را تحویل میدهد و شما می توانید برای اطمینان از صحت این موضوع شماره پلاک خودرو را تطبیق دهید . 

ارسال بار به هانوفر با استفاده از هر دو روش باربری در مدت زمان بسیار کوتاه و با هزینه بسیار به صرفه به شما ارائه می شود.

ارسال زمینی به هانوفر
ارسال زمینی به هانوفر

ارسال انواع بار و کالا به شهر هانوفر 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به هانوفر ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به هانوفر بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به هانوفر می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل بار به آلمان به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به هانوفر
  • انتقال آهن آلات به هانوفر
  • ارسال اثاثیه به هانوفر
  • حمل لوازم شخصی به هانوفر
  • ارسال کالاهای تجاری به هانوفر

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به هانوفر را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و آلمان ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

برای مشاوره در خصوص ارسال بار به هانوفر و اطلاع از امکان ارسال محموله خود با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال چه کالاهایی به هانوفر ممنوع است ؟

در خدمات ارسال بار به هانوفر یا سایر شهر های آلمان ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و آلمان قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به هانوفر هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به هانوفر میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به هانوفر می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای آلمان نیز بار ارسال کنید.

اگر هنگام ارسال بار به هانوفر ، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود ، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود .

حمل بار به هانوفر تحت پوشش بیمه کامل 

در خدمات ارسال بار به هانوفر ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به هانوفر است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به هانوفر خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به هانوفر ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به هانوفر یا سایر شهر های آلمان از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به هانوفر در اختیارتان قرار می دهد.

یکی از ویژگی های آنی بار ارائه خدمات ارسال بار به کلن و ارسال بار به فرانکفورت است که با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه امکان انتقال محموله های شما را فراهم می نماید.

چرا آنی بار را برای ارسال بار به هانوفر انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به هانوفر توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به هانوفر و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به هانوفر را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به هانوفر بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به هانوفر را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

هزینه باربری از ایران به هانوفر 

هزینه ارسال بار به هانوفر یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به هانوفر استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به هانوفر بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به هانوفر دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به هانوفر را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به هانوفر به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به هانوفر بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

برای تجربه خدمات ارسال بار از آلمان به ایران نیز می توانید از طریق شماره های ما بهترین و تخصصی ترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع