ارسال بار به لستر | فریت بار هوایی لستر

باربری بین المللی از ایران به لستر

 

شهر لستر یکی از شهر های مهم انگلستان است که ایرانیان زیادی نیز در این شهر ساکن هستند. علاوه بر این مسافران زیادی نیز برای سفر به لستر اقدام می نمایند و معمولا اضافه بار و محموله های همراه زیادی دارند . از همین جهت خدمات ارسال بار به لستر از ایران را می توانید با همکاری آنی بار با کمترین قیمت و با بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید. 

برای ارسال بار به لستر می توانید از خدمات ما تحت پوشش بهترین بیمه نامه استفاده نمایید و انواع کالاهای تجاری و شخصی و صنعتی را به صورت سریع و ارزان منتقل کنید. 

مشاوره تخصصی آنی بار برای حمل بار به لستر می تواند بهترین خدمات را برای شما عزیزان فراهم نماید . با شماره 57669-021 در تماس باشید.

علاوه بر ارسال بار به لستر ، همه روزه برای ارسال بار به منچستر نیز می توانید از خدمات تخصصی ما استفاده نمایید. 

ارسال بار به شهر لستر
ارسال بار به شهر لستر

انواع روش های ارسال بار و کالا به لستر 

 

لستر، یک شهر تاریخی اما آینده نگر، پر جنب و جوش و در عین حال آرامش بخش است. مغازه های غیر معمول، رستوران های زیبا، شب های شاداب و تنوع فرهنگی قوی، همه به سبک متفاوت و جذاب لستر کمک کرده اند.شهر لستر انگلستان محل استقرار نهایی ریچارد سوم بوده است، شما حتی در اینجا می توانید اخرین رد پای او را نیز ببینید.

شما می توانید در مرکز ملی فضا (National Space Centre) در شهر لستر به کاوش بینهایت و فراتر از آن بپردازید.اگر حرکت کردن را دوست دارید، سفر دریایی با یک قایق از کانال گرند یونین (Grand Union Canal) را پیشنهاد می کنیم، یا سفر به گذشته را با یک قطار بخار در ایستگاه راه آهن مرکزی (Great Central Railway) تجربه کنید.شما می توانید در مدت یک ساعت و ۱۵ دقیقه از لندن به لستر بروید.

بسیاری از هموطنان به دلیل این ویژگی ها ، لستر را به عنوان مقصد و هدف خود برای تحصیل ، مهاجرت ، مسافرت و . . . انتخاب می کنند .

ارسال بار به لستر با انواع روش های باربری انجام می شود ؛

  • ارسال بار به لستر بصورت هوایی
  • ارسال بار به لستر بصورت دریایی
  • ارسال بار به لستر بصورت زمینی یا ترکیبی

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

ارسال هوایی بار به لستر 

یکی از روش های ارسال بار به لستر ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به لستر ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به لستر است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به لستر بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به لستر در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

ارسال بار به لستر بصورت هوایی در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل انجام می شود و آنی بار با ارائه بیمه نامه کامل جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی گذارد.

ارسال هوایی به لستر
ارسال هوایی به لستر

ارسال بار بصورت زمینی برای لستر

 

ارسال زمینی به لستر یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای انتقال محموله های مختلف است . در این روش محموله ها داخل تریلی ترانزیت بارگیری و از طریق ترکیه وارد خاک اروپا می شوند. پس از عبور از چند کشور نهایتا به مرز دریایی اروپا می رسند. سپس از طریق لندینگ کرافت که خودروهای مختلف را بارگیری می کند به خاک انگلیس منتقل می شوند.

روش حمل زمینی کاملا روشی مقرون به صرفه است که امکان انتقال 23-24 تن محموله و کالا را فراهم می نماید. 

 

در روش حمل زمینی به دلیل عبور از کل قاره اروپا مدت زمان تحویل محموله ها حدود 20-25 روز خواهد بود.  

 

ارسال بار به لستر به صورت زمینی
ارسال بار به لستر به صورت زمینی

 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به شفیلد و ارسال بار به لیورپول نیز آماده ارائه خدماتی تخصصی به شما عزیزان است .

ارسال بار بصورت دریایی به لستر انگلستان

 

یکی از روش های ارسال بار به لستر انگلستان ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد.

برای ارسال بار به لستر بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به لستر ارسال می شود.

هزینه ارسال بار به لستر با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش ارسال بار به لستر را به شما پیشنهاد می دهند.

 

ارسال دریایی به لستر انگلیس
ارسال دریایی به لستر انگلیس

ارسال انواع بار و کالا به شهر لستر

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به لستر ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید. ما برای ارسال بار به لستر بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود.

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به لستر می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به انگلیس به شما عزیزان ندارد.

  • ارسال محموله صادراتی به لستر
  • انتقال آهن آلات به لستر
  • ارسال اثاثیه به لستر
  • حمل لوازم شخصی به لستر
  • ارسال کالاهای تجاری به لستر

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به لستر را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و انگلستان ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام تمام مراحل ارسال بار به لستر توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

ارسال اثاثیه منزل از ایران

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به لستر می باشد. بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در لستر یا سایر شهر های انگلستان را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به لستر را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای لستر به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به لستر بصورت هوایی
  • ارسال بار به لستر بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به لستر در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث به لستر نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور انگلستان دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

 

ارسال حیوانات خانگی 

 

برای ارسال حیوانات خانگی به لستر نیز می توانید از خدمات مجموعه آنی بار بهره مند شوید. ما در اسرع وقت امکان انتقال حیواناتی مثل سگ ، گربه ، پرنده و . . . را فراهم می نماییم.

 

برخی ایرلاین ها برای انتقال حیوانات امکان ورود حیوان به داخل هواپیما را فراهم نموده اند اما برخی از ایرلاین ها اجازه ورود حیوانات خانگی به داخل هواپیما را نمی دهند و از همین جهت باید حیوانات داخل باکس مخصوص و در محوطه بار هواپیما قرار گیرند.

حیواناتی مانند سگ ، گربه ، پرندگان و . . . امکان ارسال به لستر را دارند اما قبل از ارسال حیوانات باید واکسیناسیون به صورت کامل ، دریافت شناسنامه ، تزریق چیپ اطلاعات و غیره انجام شود.

ارسال حیوانات خانگی به لستر
ارسال حیوانات خانگی به لستر

ارسال فرش و تابلو فرش 

 

ارسال فرش و تابلو فرش برای مقاصد تجاری و غیر تجای توسط مجموعه آنی بار به صورت همه روزه انجام میشود. ما در مجموعه آنی بار برای انتقال فرش و تابلو فرش در تعداد مختلف بهترین خدمات را ارائه می نماییم.

برای انتقال محموله هایی نظیر فرش و تابلو فرش به صورت هوایی و زمینی و دریایی می توانید بهترین خدمات را از تیم متخصص آنی بار بخواهید. 

برای ارسال تعداد کم فرش یا تابلو فرش بهترین روش حمل هوایی است که در اسرع وقت امکان انتقال را فراهم می نماید. برای مقاصد تجاری و صادراتی که حجم محموله زیاد است از روش دریایی و زمینی استفاده می شود و کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

 

ارسال فرش به لستر
ارسال فرش به لستر

بسته بندی قبل از حمل و نقل بار به لستر

در زمانی که قصد ارسال اثاثیه و لوازم منزل و یا کالاهای تجاری و شخصی به لستر را داریم ، میبایست آنها را بصورت کامل بسته بندی کنیم تا در زمان حمل بار ، آسیبی به آن وارد نشود. علاوه بر لوازم منزل ، در خدمات ارسال بار به لستر در برخی موارد محموله های تجاری نیز باید بسته بندی شوند. 

بسته بندی اثاثیه یک فرایند تخصصی و حرفه ای است که کارشناسان آنی بار با بررسی کامل محموله ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای بسته بندی محموله شما انجام میگیرد.

بسته بندی با محافظ ضربه گیر ، جعبه های چوبی و همچنین جعبه های مقوایی انجام میگیرد تا حمل و نقل ایمن انجام شود و با کمترین احتمال بروز خسارت انجام شود.

برای ارسال بار به لستر ، بسته بندی تخصصی آنی بار محافظت کاملی را برای محموله های شما بوجود می آورد تا در زمان حمل کالا به صورت هوایی یا زمینی  یا دریایی مشکلی برای محموله ایجاد نشود. استفاده از ضربه گیر و یونولیت نقش بسیار مهمی در امنیت محموله ها دارد.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به لستر

در خدمات ارسال بار به لستر یا سایر شهر های انگلستان ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و انگلستان قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به لستر هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به لستر میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به لستر می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای انگلستان نیز بار ارسال کنید.

وجود کالاهای ممنوعه در بارتان ، منجر به جریمه و پیگرد قانونی در کشور مقصد می شود .

ارسال انواع کالا تحت پوشش بیمه کامل به لستر

در خدمات ارسال بار به لستر ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به لستر است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به لستر خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به لستر ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به لستر یا سایر شهر های انگلستان از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به لستر در اختیارتان قرار می دهد.

 

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به لستر

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به لستر در انگلستان نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در لستر که دریافت کننده بار شما در فرودگاه هیترو لستر می باشد با خود همراه داشته باشید.

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در لستر افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به انگلستان مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به انگلستان علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

 

حرفه ای ترین خدمات باربری بین المللی را از طریق شماره های آنی بار تجربه کنید . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه باربری از ایران به لستر 

هزینه ارسال بار به لستر یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به لستر استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به لستر بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به لستر دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به لستر را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به لستر به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به لستر بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به لستر تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به لستر انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به لستر توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به لستر و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به لستر را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به لستر بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به لستر را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

جهت دریافت خدمات ارسال بار به لستر توسط شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

علاوه بر خدمات انتقال بار و کالا از ایران لستر ، همه روزه برای باربری انگلیس به ایران نیز می توانید از آنی بار بهترین خدمات را بخواهید . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع