ارسال بار به مالاگا | فریت بار هوایی مالاگا

باربری از ایران به مالاگا

ارسال بار به مالاگا یکی از خدماتی است که آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نماید ، باربری از ایران به مالاگا به صورت همه روزه انجام می شودو امکان انتقال محموله های شخصی و تجاری برای شما فراهم خواهد است. هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به مالاگا را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند.  

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به مالاگا همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و اسپانیا می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

شما می توانید با استفاده از خدمات آنی بار ، انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی ، اثاثیه و لوازم منزل و . . . را از تهران و سایر شهرها به مالاگا ارسال کنید. 

ارسال بار به مالاگا و سایر شهرهای اسپانیا بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود. بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به مالاگا ارائه می شود.

 

ارسال بار به اسپانیا به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت توسط مجموعه آنی بار در اسرع وقت از همه شهر های کشور انجام میشود . شما می توانید خدماتی سریع و ارزان و تخصصی را از طریق شماره 57669-021 تجربه کنید.

ارسال بار به مالاگا
ارسال بار به مالاگا

چه بارهایی را می توان به مالاگا ارسال کرد ؟

 

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی از ایران به اسپانیا است و بدون محدودیت می توانید محموله های مختلف را ارسال کنید. برخی از این محموله ها به صورت زیر می باشند : 

ارسال لوازم منزل به مالاگا

 

اگر قصد مهاجرت به مالاگا اسپانیا را دارید ، می توانید کلیه‌ی لوازم منزل خود را به صورت هوایی و زمنی به مالاگا ارسال کنید.کلیه‌ی لوازم منزل مانند مبلمان، یخچال، پیانو، فرش،البسه و … به صورت تخصصی توسط مجموعه آنی بار ارسال می شوند و با کمترین هزینه محموله های مختلف شما منتقل خواهند شد. 

 

فریت بار مسافری به مالاگا

در زمان مسافرت به اسپانیا، نیاز نیست شما مبالغ هنگفت بابت اضافه بار مسافری بپردازید. لوازم شخصی خود را می توانید بصورت فریت بار در ارسال بار به مالاگا ارسال کنید.  

 

اضافه بار ممکن است به صورت یک یا چند چمدان یا یک یا چند جعبه باشد که به سادگی و با کمترین هزینه توسط مجموعه آنی بار منتقل خواهند شد.

 

ارسال کالاهای تجاری و نمایشگاهی به مالاگا

برای ارسال بارهای تجاری مانند ماشین آلات صنعتی، دستگاههای الکترونیکی، تجهیزات پزشکی ، اقلام نمایشگاهی ، و … به مالاگا، میتوانید از خدمات ارسال بار به مالاگا استفاده کنید.

 

علاوه بر ارسال بار به مالاگا ، ارسال بار به مادرید و ارسال بار به بارسلونا نیز به صورت تخصصی انجام می شود.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارسال هوایی بار به مالاگا 

یکی از روش های ارسال بار به مالاگا ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به مالاگا ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به مالاگا است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به مالاگا بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به مالاگا در حجم کم و بصورت مسافری می باشد.

ارسال بار به مالاگا به صورت فریت بار با بهترین بیمه نامه انجام میشود. ما برای انتقال فوری محموله های شما در اسرع وقت ، 500 میلیون بیمه رایگان برای ارسال بار به مالاگا در اختیارتان قرار میدهیم.

 

ارسال هوایی بار و کالا از ایران به مالاگا
ارسال هوایی بار و کالا از ایران به مالاگا

 

ارسال بار بصورت زمینی برای مالاگا

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به مالاگا به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به مالاگا به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد.

  • ارسال بار به مالاگا بصورت گروپاژ ( خرده بار )
  • ارسال بار به مالاگا بصورت دربستی 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر مالاگا ، تخلیه می شود. در بعضی موارد هزینه ارسال بار به مالاگا بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد.

در روش دوم ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به هامیورگ حرکت می نماید. در  این روش ، همان خودرویی که محموله شما را بارگیری کرده است در گمرک اسپانیا محموله را تحویل میدهد و شما می توانید برای اطمینان از صحت این موضوع شماره پلاک خودرو را تطبیق دهید. 

در هر دو روش ارسال بار به مالاگا ، می توانید به باربری آنی بار اطمینان نمایید. 

ارسال زمینی به مالاگا
ارسال زمینی به مالاگا

علاوه بر ارسال بار به مالاگا ، ارسال بار به بیلبائو نیز به صورت تخصصی و همه روزه با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . 

 ارسال دریایی از ایران به مالاگا

 

یکی از روش های انتقال محموله ها از ایران به مالاگا روش حمل دریایی است . در روش حمل دریایی محموله های مختلف با کمترین هزینه از نقاط مختلف ایران با استفاده از کانتینر های 20 فوت یا 40 فوت به بنادر جنوبی ( خصوصا بندرعباس ) منتقل می شوند.

 

پس از انجام فرایند های گمرکی اجازه خروج محموله از کشور صادر شده و محموله شما داخل کشتی های بزرگ بارگیری می شوند. انتقال محموله ها به صورت دریایی به مالاگا حدود  40 -50 روز زمان نیاز دارد اما از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه است و امکان انتقال محموله های مختلفی را برای شما فراهم می نماید. 

 

روش حمل دریایی امن ترین روش انتقال کالاها می باشد و علاوه بر این شامل بهترین و کامل ترین بیمه نامه نیز می باشد. 

ارسال دریایی به مالاگا
ارسال دریایی به مالاگا

 

ارسال چه کالاهایی به مالاگا ممنوع است ؟

در خدمات ارسال بار به مالاگا یا سایر شهر های اسپانیا ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و اسپانیا قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به مالاگا هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به مالاگا میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به مالاگا می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای اسپانیا نیز بار ارسال کنید.

در صورتی که هنگام ارسال بار به مالاگا این کالا ها در بارتان مشاهده شود جریمه می شوید و در برخی موارد همچون دخانیات پیگرد قانونی دارد. 

علاوه بر ارسال بار به مالاگا ، ارسال بار به والنسیا نیز به صورت تخصصی و همه روزه با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

ارسال حیوانات خانگی به مالاگا

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، حمل و نقل انواع حیوانات خانگی و ارسال آنها به مالاگا است . برای ارسال حیوانات به مالاگا باید از روش حمل هوایی استفاده نمود که این موضوع خود دارای ضوابط خاصی است. 

برای ارسال حیوانات ابتدا باید شناسنامه حیوان دریافت شود ، سپس انجام آزمایش های مختلفی که سلامت حیوان را مشخص می نماید و سپس تزریق چیپ اطلاعات در زیر پوست حیوان انجام میشود.

پس از انجام این موارد ، مجموعه آنی بار با کمترین هزینه و به صورت سریع حیوانات شما را با استفاده از معتبر ترین ایرلاین ها منتقل می نماید.

ارسال حیوانات خانگی به مالاگا
ارسال حیوانات خانگی به مالاگا

 

حمل بار به مالاگا تحت پوشش بیمه کامل 

در خدمات ارسال بار به مالاگا ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به مالاگا است. 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به مالاگا خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به مالاگا ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد.

آنی بار برای ارسال بار به مالاگا یا سایر شهر های اسپانیا از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود. 

بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار برای ارسال بار به مالاگا، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید.

 

علاوه بر ارسال بار به مالاگا ، ارسال بار به برلین نیز به صورت تخصصی انجام خواهد شد. 

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به مالاگا انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به مالاگا توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به مالاگا و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به مالاگا را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به مالاگا بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به مالاگا را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

برای ارسال بار به اروپا فقط کافیست با شماره های زیر در تماس باشید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه باربری از ایران به مالاگا 

هزینه ارسال بار به مالاگا یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند. برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید.

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به مالاگا استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به مالاگا بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به مالاگا دارد.

 

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به مالاگا را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به مالاگا به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به مالاگا بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد.

 

علاوه بر مالاگا ، ارسال بار به ونکوور نیز به صورت همه روزه توسط مجموعه آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام می شود. 

 

مالاگا (به اسپانیایی: Málaga) شهری است در بخش خودمختار اندلس در جنوب کشور اسپانیا مرکز شهرستانی به همین نام. این شهر با جمعیت ۵۶۱۲۵۰ خود در سال ۲۰۰۷ ششمین شهر پرجمعیت سراسر اسپانیاست.

مالاگا در منتهی‌الیه غرب دریای مدیترانه و در ۱۰۰ کیلومتری تنگهٔ جبل الطارق واقع شده‌است. منابع عربی و اسلامی نام این شهر را ملاقه و مالقه گفته‌اند. مالاگا یکی از بنادر پرتردد اروپا است. نقاش و مجسمه‌ساز، پابلو پیکاسو، شاعر عبری و فیلسوف یهودی سلیمان بن گابیرول و بازیگر آنتونیو باندراس در مالاگا به دنیا آمدند.

مهم‌ترین بخش‌های تجاری در مالاگا گردشگری، ساخت و ساز و خدمات فناوری هستند، اما بخش‌های دیگری مانند ترابری و تدارکات شروع به گسترش کرده‌اند. مالاگا به‌عنوان مرکز فناوری تجمیع‌شده عمل می‌کند و شرکت‌ها عمدتاً در پارک فناوری مالاگا (پارک فناوری اندلس) متمرکز شده‌اند. این شهر میزبان بزرگترین بانک منطقه، یونیکاجا، است و چهارمین شهر اسپانیا از نظر فعالیت اقتصادی پس از مادرید، بارسلون و والنسیا است. از نظر حمل و نقل، مالاگا توسط فرودگاه مالاگا-کاستا دل سول و بندر مالاگا خدمات‌رسانی می‌شود، در حالی که شهر از سال ۲۰۰۷ به شبکه راه آهن پرسرعت متصل است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع