ارسال بار به مالت | فریت هوایی مالت

انتقال لوازم و کالا از ایران به مالت

 

کشور مالت یک مقصد تفریحی است که بسیاری از افراد برای لذت بردن از طبیعت و انجام تفریحات به این کشور سفر میکنند.علاوه بر این بساری از مهاجران نیز برای ادامه زندگی به این کشور زیبا مهاجرت می کنند. این موارد سبب شده است که روزانه حجم زیادی از انواع بار و کالا از نقاط مختلف کشور برای مالت ارسال شوند که آنی بار به عنوان یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های باربری در کنار شماست. 

 

ما به عنوان یکی از برترین و حرفه ای ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات باربری از ایران به مالت امکان انتقال محموله های تجاری و شخصی را با کمترین هزینه برای شما فراهم می نماییم . تیم متخصص آنی بار برای انتقال کالاهای شما از روش های باربری مختلفی استفاده می نماید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. 

 

مالت یک کشور جزیره ای در جنوب قاره اروپا می باشد که یک مقصد گردشگری برای بسیاری از مردم جهان است. این کشور یکی از زیبا ترین نقاط جهان به حساب می آید.

برای مشاوره رایگان جهت انتقال سریع و تخصصی بار به مالت می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

 

مراحل ارسال بار به مالت چیست ؟ 

 

برای ارسال بار به مالت مراحل بسیار ساده و مشخص می باشد . علاوه بر این کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار برای انجام کار به صورت تخصصی تمامی مراحل را همراه شما خواهند بود. 

به صورت کلی مراحل ارسال بار و کالا از ایران به مالت به صورت زیر است : 

  1. تماس با کارشناسان و مشاوره رایگان 
  2. بررسی محموله توسط کارشناسان و امکان سنجی آن 
  3. انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله 
  4. بسته بندی محموله 
  5. تهیه پکینگ لیست تخصصی 
  6. تهیه و آماده سازی مدارک 
  7. ارسال محموله به گمرک 
  8. بازرسی در گمرک توسط ارزیاب ، دستگاه ایکس ری ، سگ مواد یاب
  9. صدور مجوز های ارسال بار 
  10. پلمپ محموله و  صدور بارنامه و بیمه نامه 

تمامی این مراحل به صورت تخصصی و حرفه ای توسط کارشناسان مجموعه آنی بار انجام خواهد شد تا امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت فراهم شود .برای مشاوره تخصصی در خصوص باربری ایران به مالت با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال بار به اروپا از ایران تخصص آنی بار است که بیش از 35 سال در این خدمات سابقه دارد.

روش های ارسال بار به مالت چیست ؟

 

برای ارسال بار و کالا به مالت روش های متعددی وجود دارد که هر یک از این روش ها امکان انتقال محموله ها در شرایط و ابعاد و وزن خاصی را فراهم می نماید. انتقال محموله ها از بسته های کوچک تا محموله های با وزن چندین تن به صورت حرفه ای انجام میشود و کارشناسان ما با بهترین کیفیت بر اساس نیاز شما بهترین روش را در اختیارتان قرار میدهند.

 

با انتخاب یک روش مناسب برای انتقال محموله ها علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل ، محموله ها در اسرع وقت و با بهترین ایمنی منتقل خواهند شد که این موضوع از مهمترین موارد در حمل و نقل بین المللی کالا می باشد.

 

علاوه بر ارسال بار به مالت ، همه روزه برای ارسال بار هوایی به قبرس شمالی نیز بهترین خدمات را می توانید از طریق مجموعه آنی بار دریافت کنید.

ارسال دریایی به مالت

 

برای ارسال بار به مالت ، روش ارسال دریایی نیز یکی از مهمترین و بهترین روش های باربری است . این روش برای انتقال محموله های با حجم و وزن زیاد مناسب است که با استفاده از کشتی های بزرگ ترابری انجام می شود.

 

در این روش ، محموله های شما از نقاط مختلف کشور داخل کانتینر بارگیری می شوند و به صورت زمینی به بندرعباس ، چابهار و یا سایر بنادر ( بر اساس زمان بندی حرکت کشتی از بندر مشخص ) ارسال می شوند.

پس از بارگیری  کانتینر داخل کشتی ، محموله های شما به مالت ارسال می شوند . معمولا برای ارسال کالاها به مالت حدود 40 روز زمان نیاز است . روش حمل دریایی یکی از ایمن ترین روش های انتقال بار و کالاها می باشد.

 

 

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به مالت ، برای ارسال بار هوایی به سوئد نیز می توانید از طریق آنی بار بهترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

ارسال هوایی به مالت

 

یکی از بهترین روش ها برای ارسال بار به مالت حمل هوایی است که امکان انتقال محموله های مختلف در اسرع وقت را فراهم می نماید. در روش حمل هوایی محموله های مختلف از طریق خطوط هوایی و هواپیما منتقل می شوند. 

در روش حمل هوایی محموله ها در ابعاد و تناژ مختلفی قابل ارسال هستند و هزینه های ارسال نسبت به حمل زمینی کمی بیشتر خواهد بود.

از مزایای ارسال هوایی بار به مالت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

  • سرعت بالا (در فریت بار هوایی به مالت، معمولاً بار پس از 3الی4 روز پس از ثبت درخواست به مقصد می‌رسد، البته زمان رسیدن بار به مالت ، به ایرلاینی که بار را حمل می‌کند نیز بستگی دارد.)
  • فریت بار هوایی برای بارهایی که زیر 500 کیلوگرم هستند مناسب است.
  • ارسال هوایی بار به مالت برای اقلام ارزشمند، مانند تابلوهای قیمتی و یا فرش و ظروف آنتیک و همچنین محصولاتی که دارای تاریخ انقضا می باشند مانند بسیاری از مواد خوراکی ، بسیار مناسب می باشد 
  • شرایط جوی بر کالاهایی که به روش فریت بار به مالت ارسال می‌شوند تأثیر ندارد و بار سالم به مقصد خواهد رسید.

 

حمل هوایی نیز به 2 صورت انجام می شود : 

 

  1. فریت بار مسافری 
  2. کارگو 

 

در روش فریت بار مسافری محموله ها با استفاده از هواپیما های مسافری بارگیری و منتقل می شوند. این روش به دلیل تعدد پرواز ها سریعترین راه برای انتقال محموله ها به مالت است. 

در روش کارگو ، محموله ها با استفاده از هواپیما های کارگو و ترابری منتقل می شوند و امکان انتقال حجم و وزن زیادی از بار و کالا فراهم است.

 

یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ، ارسال هوایی از ایران به دبی است که امکان انتقال سریع و ارزان را برای شما فراهم می نماید.

ارسال هوایی از ایران به مالت
ارسال هوایی از ایران به مالت

ممنوعیت های حمل هوایی به مالت

 

هر کشوری برای واردات کالا محدودیتها و ممنوعیت هایی دارد که باید در هنگام ارسال بار به کشورهای مختلف ، با این موارد آشنا شده و سعی کنید کالاها و محصولاتی که دارای محدودیت و ممنوعیت برای ارسال به کشور مقصد هستند را بشناسید و این کالاها را از لیست بار خود حذف کنید .

در ادامه لیستی از کالاهای ممنوعه که بخش زیادی از این کالاها ممنوعیت هایی هستند که اتحادیه اروپا برای تمامی کشور ها وضع کرده است ، آورده شده است :

  • اسلحه سرد و گرم
  • نوشیدنی های الکلی (آبجو، شراب، الکل سخت)
  • داروهای دارویی با نسخه
  • مکمل های غذایی (ویتامین ها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، مکمل های گیاهی، کنسانتره ها، متابولیت ها، ترکیبات، عصاره ها یا هر ترکیبی از این موارد)
  • گیاهان و برگ های خشک شده
  • ماهی تن باله قرمز اقیانوس اطلس از بلیز ، پاناما و هندوراس
  • اسباب بازی ها و بازی هایی که حاوی سولفات مس هستند.
  • پاک کن های لاستیکی که شبیه محصولات غذایی هستند.
  • تمام محصولات حاوی دی متیل فومارات (DMF)
  • CFC، HCFC (محصولات حاوی لاستیک فوم، ذرات معلق در هوا (اسپری مو) یا خاموش کننده های آتش با هالون
  • غیره 

اگر می خواهید مطمئن شوید که بار و کالای شما جزو کالاهای ممنوع نباشد ، می توانید از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا آن ها بارتان را چک کرده و اطلاعات لازم را به شما انتقال دهند.

 

تیم متخصص آنی بار برای حمل هوایی به فنلاند و ارسال هوایی به نروژ نیز بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.

مدارک لازم برای حمل هوایی مالت

 

برای ارسال بار به مالت مدارک مختلفی لازم است که بر اساس نوع محموله و شرایط آن ممکن است تغییر کند . برای محموله های شخصی مانند لوازم و اثاثیه و چمدان لباس مدارک عمومی لازم است و برای محموله های تجاری برخی مدارک دیگر لازم است. 

 

لیست زیر برخی از مدارک مورد نیاز می باشد : 

 

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده 
  • اصل کارت ملی فرستنده 
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده 
  • پستی گیرنده 
  •  شماره تلفن گیرنده

اگر باری که به مالت ارسال می کنید محموله تجاری باشد علاوه بر اسناد بالا باید مدارک زیر را نیز ارائه دهید :

  • کارت بازرگانی 
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

در برخی موارد برای محموله های تجاری و صنعتی نیاز به مدارک خاصی مانند مجوز های وزارت بهداشت یا مجوز های وزارت ارشاد نیز نیاز داریم.

 

هزینه ارسال بار به مالت چقدر است ؟

هزینه ارسال بار به مالت ثابت نیست و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. فاکتورهایی که هزینه ارسال بار هوایی به مالت را مشخص می‌کنند عبارتند از:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • هزینه بسته بندی
  • شرکت هواپیمایی که بار را حمل می‌کند (تعرفه ایرلاین‌ها با یکدیگر متفاوت است.)
  • هزینه بارنامه و تشریفات گمرکی
  • هزینه بیمه نامه
  • هزینه حمل کالا از محل شما به فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه‌های ترخیص کالا در مقصد
  • هزینه قبض انبار در مقصد

نکته‌ای مهم در محاسبه هزینه ارسال بار به مالت این است که به طور کلی ، وزن و حجم بار تعیین کننده هزینه ارسال بار به مالت می باشد. اگر بار شما بالای 500 کیلوگرم است پیشنهاد می‌شود از روش حمل دریایی یا جاده ای استفاده کنید. زیرا بسیار کم‌هزینه‌تر است، ولی زمان بیشتری طول می‌کشد تا به مقصد برسد.

 

 

چه محموله هایی به مالت قابل ارسال هستند ؟ 

 

به صورت کلی بسیاری از محموله ها که توسط گمرک ایران و مالت دارای ممنوعیت نمی باشند قابلیت ارسال را دارند. انتقال محموله ها بر اساس شرایط و قوانین گمرکی انجام میشود و هر محموله ای که از نظر گمرک قابل ارسال نباشد توسط آنی بار بارگیری نخواهد شد. 

در برخی موارد دیده شده است که افراد به دلیل همراه داشتن برخی محموله های غیر مجاز توسط گمرک ایران جریمه شده و پرونده های قضایی نیز برای آنها ایجاد گردیده است . از همین جهت باید در انتقال محموله ها به مالت این مورد به صورت کامل مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل اثاثیه منزل به مالت

روش هوایی برای ارسال بار و کالا به مالت یک روش سریع و با بالاترین ایمنی است. در این روش محموله های مختلف از طریق فرودگاه امام خمینی بارگیری و از طریق خطوط هوایی معتبر به مالت ارسال میشوند.

 

در حمل هوایی به مالت محموله ها باید دارای شرایط خاص خود باشند . انتقال بسیاری از اقلام به دلیل مشکلات احتمالی برای هواپیما ممنوع می باشد. در روش حمل هوایی هزینه های حمل محموله بر اساس وزن ، حجم و یا وزن حجمی مشخص می شوند.

 

علاوه بر این ، برای ارسال بار به مالت به صورت هوایی بسته بندی محموله نیز بسیار مهم است . در برخی موارد نیاز به استفاده از بسته بندی چوبی برای جلوگیری از بروز خسارت داریم که این امر نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. 

 

علاوه بر انتقال محموله و کالا از ایران به مالت ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای حمل هوایی به کانادا نیز توسط مجموعه آنی بار ارائه میشود.

ارسال خرده بار به مالت

 

برای ارسال بار و کالاهای کوچک ( اصطلاحا خرده بار ) ، شرکت آنی بار بصورت هوایی با بسته بندی اختصاصی بار و کالای شما را به مالت ارسال می نماید.

شما می توانید در کمترین زمان ممکن به همراه بیمه نامه کالاهایی نظیر لوازم کوچک ، سمپل ها ، قطعات دستگاه و . . . که برای شهر ها و نقاط مختلف مالت ارسال نمایید.

ما بهترین و سریعترین خدمات حمل بار به مالت بصورت هوایی با خطوط هواپیمایی معتبر را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهیم.

 

ارسال کتاب و لوازم شخصی به مالت

یکی از مهمترین نیاز های مشتریان آنی بار ، ارسال لوازم شخصی و کتاب به مالت است که با خدمات ارسال بار به مالت آنی بار در اسرع وقت مرتفع گردید . شما عزیزان می توانید انواع محموله های شخصی خود و همچنین کتاب ( رمان ، درسی و . . . ) را با کمترین هزینه از این طریق به مالت ارسال نمایید.

برای ارسال کتاب ، ابتدا کتابهای شما توسط ارزیاب و کارشناسان گمرک امام خمینی مورد بررسی قرار می گیرد تا جزو کتاب های خاص یا ممنوعه برای ارسال یا عتیقه نباشند.

در صورتی که لوازم شخصی یا کتاب شما جزو این موارد نبود ، پس از پالت بندی تخصصی در اسرع وقت به مالت ارسال خواهند شد.

ارسال لوازم شخص به مالت
ارسال لوازم شخص به مالت

ارسال حیوانات خانگی به مالت

یکی از خدماتی که توسط مجموعه آنی بار ارائه میشود ارسال حیوانات خانگی می باشد. در این خدمات امکان انتقال حیوانات به صورت هوایی در اسرع وقت فراهم است که البته حمل حیوانات شرایط ویژه خود را دارد. مراحل انتقال حیوانات به صورت زیر است : 

 

  • دریافت شناسنامه حیوان 
  • واکسیناسیون 
  • تزریق چیپ اطلاعات
  • انتخاب ایرلاین مناسب برای انتقال حیوان

 

برای ارسال حیوانات به مالت باید از ایرلاین های مناسب استفاده کرد زیرا برخی از ایرلاین ها اجازه حمل حیوانات را نمی دهند ( خصوصا برخی ایرلاین های ایرانی ) . علاوه بر این ، برای ارسال حیوانات 2 روش وجود دارد که بر اساس سیاست های ایرلاین ها اجرا می شود. برخی ایرلاین ها اجازه حضور حیوانات در سالن مسافران را نمی دهند و باید حیوانات در باکس مخصوص و در محوطه بار حمل شوند.

ارسال حیوانات خانگی از ایران به مالت
ارسال حیوانات خانگی از ایران به مالت

یکی از خدمات مجموعه آنی بار ارسال بار به مونته نگرو است که به صورت همه روزه انجام میشود و همه نوع محموله و کالا را می توانید از این طریق به این کشور زیبا ارسال کنید.

حمل بار به مالت با بیمه نامه معتبر

 

آنی بار برای ضمانت و جبران هر گونه خسارت به بار و محموله شما  ، بیمه نامه معتبری را تنظیم و سپس فرآیند حمل بار به مالت را آغاز می کند.

این موضوع برای شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است و مشتریان می توانند میزان بیمه را تا سقف ارزش بار افزایش دهند. این بیمه نامه با پوشش سراسری و حداکثری حوادث توانسته است محافظ سلامت و امنیت خدمات حمل بار به مالت باشد.

حمل بار به مالت با بیمه نامه معتبر که شرکت برای ارسال انواع بار آن را تنظیم می کند در کمترین زمان انجام می شود و صاحبین گرامی می توانند از امنیت و سلامت بار خود اطمینان کامل داشته باشند.

 

ارسال بار از ایران به مالت
ارسال بار از ایران به مالت

 

مالت کشور جزیره‌ای در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه است. این کشور از مجمع‌الجزایر کوچکی تشکیل شده و پایتخت آن، شهر والِتا می‌باشد.

مالت در ۸۰ کیلومتری (۵۰ مایلی) جنوب ایتالیا، ۲۸۴ کیلومتری (۱۷۶ مایلی) شرق تونس و ۳۳۳ کیلومتری (۲۰۷ مایلی) شمال لیبی قرار دارد. کشور مالت با بیش از ۳۱۶ کیلومتر مربع (۱۲۲ مایل مربع) مساحت و با جمعیتی کمتر از ۴۵۰ هزار نفر، یکی از کوچک‌ترین و پرتراکم‌ترین کشورها از نظر جمعیتی در جهان است.

پایتخت مالت، والتا تنها ۰٫۸ کیلومتر مربع مساحت دارد که کوچک‌ترین پایتخت ملی در اتحادیه اروپا از نظر مساحت است. بزرگ‌ترین شهر مالت شهر بیرکیرکارا و مرکز اقتصادی اصلی کشور، شهر سلیمه است. مالت دارای دو زبان رسمی مالتی و انگلیسی است. زبان مالتی به عنوان زبان ملی نیز شناخته می‌شود. مالتی تنها زبان سامی است که در اتحادیه اروپا رسمیت دارد. بیشتر مردم مالت قادر به درک و صحبت به زبان ایتالیایی نیز هستند.

 

مالت از حدود ۵۹۰۰ سال پیش از میلاد مسکونی بوده‌است. موقعیت آن در مرکز مدیترانه به لحاظ تاریخی اهمیتی راهبردی به آن به عنوان یک پایگاه دریایی اعطا کرده‌است.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع