ارسال بار به هارلم | فریت بار هوایی هارلم

حمل بار و کالا به هارلم

ارسال بار به هارلم یکی از خدماتی است که آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نماید ، باربری از ایران به هارلم به صورت همه روزه انجام می شود . هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به هارلم را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند .  

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به هارلم همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و هلند می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

ارسال بار به هارلم و سایر شهرهای هلند بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود ؛ بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به هارلم ارائه می شود.

 

علاوه بر ارسال بار به هارلم ، حمل بار از ایران به آمستردام نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود. 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به هارلم 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به هارلم می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در هارلم یا سایر شهر های هلند را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به هارلم را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه به دو صورت هوایی و زمینی انجام می شود .

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به هارلم در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث به هارلم نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور هلند دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به هارلم ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت هلند و . . . را به کارشناسان ما بسپارید و برای مشاوره رایگان با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال لوازم و اثاثیه خانه به هازلم هلند
ارسال لوازم و اثاثیه خانه به هازلم هلند

ارسال لوازم نمایشگاهی به هارلم

 

اگر قصد حضور در نمایشگاه های مختلف در هارلم هلند را دارید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و تمامی لوازم نمایشگاهی خود را با استفاده از خدمات آنی بار منتقل نمایید. 

انتقال محموله های نمایشگاهی با استفاده از کارت بازرگانی انجام میشود و در صورتی که محموله های شما جزو موارد ممنوعه نباشد به راحتی و در اسرع وقت منتقل خواهند شد.

 

علاوه بر ارسال بار به  هارلم ، ارسال بار از ایران به آیندهوون نیز به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام میشود.

ارسال حیوانات خانگی به هارلم

 

اگر قصد سفر به هارلم در هلند را دارید می توانید از طریق خدمات مجموعه آنی بار حیوانات خانگی مانند سگ ، گربه ، پرنده های خانگی و . . را با کمترین هزینه و در اسرع وقت منتقل کنید. 

 

انتقال حیوانات نیاز به فرایند های خاصی دارد که توسط کارشناسان مجموعه آنی بار انجام خواهد شد. علاوه بر این ، قبل از اقدام به ارسال حیوانات باید مراحلی طی شود که به صورت زیر می باشند : 

 

در مرحله اول باید شناسنامه حیوان از مراکز متخصص دریافت شود . در مرحله دوم ، پس از دریافت شناسنامه نیاز به تزریق واکسن های مربوطه وجود دارد که از طریق مراکز معتبر که توسط آنی بار به شما عزیزان معرفی می شوند این امر انجام می شود. 

 

در مرحله سوم ، پس از انجام واکسیناسیون نیاز به تزریق چیپ اطلاعات حیوان وجود دارد که این امر نیز توسط مراکز معتبری که آنی بار به شما معرفی می نماید انجام می شود. 

 

پس از انجام تمامی مراحل ، حیوانات در فرودگاه امام خمینی تهران داخل باکس های مخصوص در هواپیما بارگیری میشوند و فرایند ارسال اتمام می یابد.

ارسال حیوانات خانگی به هارلم
ارسال حیوانات خانگی به هارلم

ارسال هوایی بار به هارلم 

ارسال بار به هارلم با روش های مختلف باربری هوایی ، زمینی ، دریایی یا ترکیبی انجام می شود .

یکی از روش های ارسال بار به هارلم ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به هارلم ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به هارلم است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به هارلم بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام می شود. کارگو مخصوص بارهای تجاری با هواپیماهای باربری و فریت بار مناسب بارهای مسافری و کم می باشد.

ارسال بار به هارلم بصورت هوایی تحت پوشش بیمه نامه کامل و معتبر انجام می شود. 

 

ارسال هوایی از ایران به هارلم از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود و محموله های شما در فرودگاه هارلم به شما تحویل داده خواهند شد.

ارسال هوایی از ایران به هارلم
ارسال هوایی از ایران به هارلم

حرفه ای ترین خدمات برای ارسال بار از ایران به روتردام و ارسال بار به خرونینگن نیز توسط مجموعه آنی بار به صورت همه روزه انجام خواهد شد.

ارسال بار بصورت زمینی برای هارلم

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به هارلم به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به هارلم به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر هارلم ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به هارلم بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

در روش دربستی ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به هارلم حرکت می نماید. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است. 

 

روش حمل زمینی از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه است و امکان انتقال 23 تن محموله را با استفاده از هر تریلی فراهم می نماید. از همین جهت بخش زیادی از کالاهای تجاری با استفاده از این روش منتقل می شوند.

ارسال زمینی به هارلم
ارسال زمینی به هارلم

 

ارسال بار بصورت دریایی به هارلم هلند

یکی از روش های ارسال بار به هارلم هلند ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد .

هارلم دارای دومین بندر بزرگ جهان می باشد. 

برای ارسال بار به هارلم بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به هارلم ارسال می شود .

هزینه ارسال بار به هارلم با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست.

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش باربری را برای ارسال بار به هارلم به شما پیشنهاد می کنند.

علاوه بر ارسال بار به هارلم ، ارسال بار به اوترخت نیز توسط مجموعه آنی بار به صورت حرفه ای و همه روزه با بهترین کیفیت انجام میشود. 

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر هارلم 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به هارلم ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به هارلم بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به هارلم می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل کالا و بار از ایران به هلند به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به هارلم
  • انتقال آهن آلات به هارلم
  • ارسال اثاثیه به هارلم
  • حمل لوازم شخصی به هارلم
  • ارسال کالاهای تجاری به هارلم

انجام تمام مراحل ارسال بار به هارلم توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به هارلم

در خدمات ارسال بار به هارلم یا سایر شهر های هلند ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و هلند قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به هارلم هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به هارلم میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به هارلم می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای هلند نیز بار ارسال کنید.

اگر هنگام ارسال بار به هارلم به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

موارد ممنوعه برای ارسال به هارلم
موارد ممنوعه برای ارسال به هارلم

برای خدمات باربری از هلند به ایران نیز می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار با کمترین هزینه بهره مند شوید.

حمل بار به هارلم تحت پوشش بیمه کامل 

هنگام حمل و نقل بین المللی بار و کالا ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به هارلم است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به هارلم خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به هارلم ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به هارلم یا سایر شهر های هلند از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میهارلم تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در هارلم ذا شامل می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به هارلم

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به شهر هارلم هلند

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به هارلم در هلند نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در هارلم که دریافت کننده بار شما در فرودگاه هارلم می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به شهر هارلم هلند

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در هارلم افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به هلند مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به هارلم علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ارسال بار به هارلم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به هارلم انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به هارلم توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به هارلم و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به هارلم را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به هارلم بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به هارلم را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

جهت ارسال انواع بار و کالا ، استعلام نرخ کرایه و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال بار به هارلم تنها کافیست با آنی بار تماس بگیرید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

هزینه باربری از ایران به هارلم 

هزینه ارسال بار به هارلم یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به هارلم استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به هارلم بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به هارلم دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به هارلم را استعلام بگیرید.

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به هارلم به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به هارلم بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

هارلم (به هلندی: Haarlem) شهری در هلند است. این شهر مرکز استان هلند شمالی است. در سال ۲۰۱۴، هارلم ۱۵۵٬۷۵۸ نفر جمعیت دارا بوده است. این شهر بر روی رود اسپارن و در فاصله ۲۰ کیلومتری از آمستردام قرار گرفته است. هارلم مرکز پرورش گلهای زیبایی در هلند است.

 

علاوه بر خدمات باربری از ایران به هارلم ، سایر شهر ها و کشور های جهان نیز تحت پوشش خدمات آنی بار هستند . ارسال بار به ورونا در ایتالیا و ارسال بار به گراتس در اتریش نیز از جمله این خدمات است. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع