ارسال بار به هوفنهایم | فریت هوایی هوفنهایم

حمل بار به هوفنهایم آلمان با آنی بار 

ارسال بار به هوفنهایم یکی از خدماتی است که آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نماید ، باربری از ایران به هوفنهایم به صورت همه روزه انجام می شود. هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به هوفنهایم را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند.  

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به هوفنهایم همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و آلمان می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

 

شما می توانید با استفاده از خدمات آنی بار ، انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی ، اثاثیه و لوازم منزل و . . . را از تهران و سایر شهرها به هوفنهایم ارسال کنید. 

ارسال بار به هوفنهایم و سایر شهرهای آلمان بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود .بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به هوفنهایم ارائه می شود.

مشاوره تخصصی برای ارسال بار به هوفنهایم از طریق شماره 57669-021 انجام خواهد شد.

 

مراحل ارسال بار به هوفنهایم چگونه است ؟ 

 

برای ارسال بار به هوفنهایم از نقاط مختلف ایران باید مراحل زیر را طی نماییم : 

 

  • تماس با کارشناسان آنی بار و مشاوره تخصصی با ایشان 
  • انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله به هوفنهایم
  • انجام بسته بندی تخصصی محموله ها برای ارسال به هوفنهایم
  • انتقال محموله ها به گمرک جهت انجام تشریفات گمرکی
  • پلمپ محموله و صدور بارنامه و بیمه نامه برای ارسال به هوفنهایم
  • حرکت به سمت هوفنهایم

 

در تمامی این مراحل کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار همراه شما خواهند بود و بهترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهند. ارسال بار به هوفنهایم به سادگی و در اسرع وقت انجام می شود. با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

علاوه بر هوفنهایم ، ارسال هوایی از ایران به هامبورگ نیز با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میشود . اگر قصد دارید محموله و کالایی را به هامبورگ منتقل کنید تنها کافیست با شماره های زیر در تماس باشید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به هوفنهایم 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به هوفنهایم می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در هوفنهایم یا سایر شهر های آلمان را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به هوفنهایم را در اختیارشان قرار دهد.

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای هوفنهایم به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به هوفنهایم بصورت هوایی
  • ارسال بار به هوفنهایم بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به هوفنهایم در اختیارتان قرار می دهد.

 

برای ارسال اثاث منزل بصورت دربست با یک ترانزیت یا کامیون به هوفنهایم ، ابتدا نیاز است کارت اقامت خود را دریافت کنید .

علاوه بر انتقال اثاثیه به هوفنهایم ، ارسال بار زمینی از ایران به برلین نیز با بهترین کیفیت و با کمترین قیمت انجام میشود.

ارسال هوایی بار به هوفنهایم

 

یکی از روش های ارسال بار به هوفنهایم ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به هوفنهایم ارسال میشود.

 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به هوفنهایم است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند.

 

ارسال بار به هوفنهایم بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به هوفنهایم در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

 

ارسال بار به هوفنهایم به صورت فریت بار با بهترین بیمه نامه انجام میشود. ما برای انتقال فوری محموله های شما در اسرع وقت ، 500 میلیون بیمه رایگان برای ارسال بار به هوفنهایم در اختیارتان قرار میدهیم.

ارسال بار و کالا به صورت هوایی به هوفنهایم
ارسال بار و کالا به صورت هوایی به هوفنهایم

ارسال هوایی به مونیخ نیز توسط مجموعه آنی بار از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود . با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین و تخصصی ترین خدمات را تجربه کنید.

 

ارسال بار بصورت زمینی برای هوفنهایم

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به هوفنهایم به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود. ارسال بار به هوفنهایم به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد.

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر هوفنهایم ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به هوفنهایم بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد.

در روش دوم ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به هامیورگ حرکت می نماید. در  این روش ، همان خودرویی که محموله شما را بارگیری کرده است در گمرک آلمان محموله را تحویل میدهد و شما می توانید برای اطمینان از صحت این موضوع شماره پلاک خودرو را تطبیق دهید.

در هر دو روش ارسال بار به هوفنهایم ، می توانید به باربری آنی بار اطمینان نمایید. 

 

مجموعه آنی بار به عنوان برترین و حرفه ای ترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران برای خدمات حمل بار زمینی از ایران به آلمان به صورت تخصصی مشاوره رایگان را از طریق شماره 5 رقمی 57669-021 در اختیار شما قرار میدهد.

 

ارسال دریایی برای هوفنهایم

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به هوفنهایم حمل دریایی است. در روش حمل دریایی می توانید محموله های مختلف را داخل کانتینر 20 یا 40 فوت بارگیری نموده و از طریق کشتی های بزرگ منتقل نمایید.

 

برای حمل دریایی به هوفنهایم از هر نقطه ای از کشور محموله های شما توسط حمل زمینی به بنادر جنوبی کشور منتقل می شوند و پس از انجام فرایند های گمرکی و . . . محموله ها داخل کشتی بارگیری می شوند. پس این مرحله ، کشتی به سمت آلمان حرکت می کند و در یکی از بنادر کشور آلمان محموله ها تخلیه می شوند . در این مرحله ، محموله شما با استفاده از حمل زمینی از بندر مورد نظر تا هوفنهایم منتقل می شود. از همین جهت به این روش حمل ترکیبی نیز گفته می شود که ترکیبی از حمل زمینی و دریایی می باشد. 

 

برای حمل دریایی زمان نسبتا زیادی باید در نظر گرفت زیرا شرایط آب و هوایی ، و تکمیل کشتی ممکن است در زمان تحویل محموله تاثیر خواهد داد.

ارسال دریایی از ایران به هوفنهایم
ارسال دریایی از ایران به هوفنهایم

علاوه بر ارسال بار به هوفنهایم ، ارسال بار و کالا به دویسبورگ نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میشود. 

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر هوفنهایم 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به هوفنهایم ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به هوفنهایم بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود. 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به هوفنهایم می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل بار به آلمان به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به هوفنهایم
  • انتقال آهن آلات به هوفنهایم
  • ارسال اثاثیه به هوفنهایم
  • حمل لوازم شخصی به هوفنهایم
  • ارسال کالاهای تجاری به هوفنهایم

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به هوفنهایم را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و آلمان ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

فرایند های گمرکی نیز توسط تیم تخصصی و حرفه ای آنی بار در اسرع وقت انجام می شود. 

ارسال چه کالاهایی به هوفنهایم ممنوع است ؟

در خدمات ارسال بار به هوفنهایم یا سایر شهر های آلمان ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و آلمان قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به هوفنهایم هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به هوفنهایم میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به هوفنهایم می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای آلمان نیز بار ارسال کنید.

در صورتی که هنگام ارسال بار به هوفنهایم این کالا ها در بارتان مشاهده شود جریمه می شوید و در برخی موارد همچون دخانیات پیگرد قانونی دارد. 

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به هوفنهایم

 

اگر قصد ارسال بار به هوفنهایم را دارید ،  برای ارسال یا ترخیص محموله های شخصی و مسافری مدارک زیر مورد نیاز است : 

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده

 

برای ارسال یا ترخیص محموله های تجاری و صادراتی مدارک زیر مورد نیاز است : 

 

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت

 

در برخی موارد نیاز به اخذ مجوز های خاصی نیز وجود دارد و از همین جهت باید برای تکمیل مدارک خود با کارشناسان آنی بار مشاوره نمایید. تیم متخصص آنی بار از طریق شماره 57669-021 برای ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت آماده همکاری با شما عزیزان است. 

 

حمل بار به هوفنهایم تحت پوشش بیمه کامل 

در خدمات ارسال بار به هوفنهایم ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به هوفنهایم است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به هوفنهایم خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به هوفنهایم ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به هوفنهایم یا سایر شهر های آلمان از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار برای ارسال بار به هوفنهایم، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید.

یکی از ویژگی ها و خدمات آنی بار ، ارسال هوایی و زمینی از ایران به فرانکفورت است که با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میشود.

چرا آنی بار را برای ارسال بار به هوفنهایم انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به هوفنهایم توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به هوفنهایم و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به هوفنهایم را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به هوفنهایم بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به هوفنهایم را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه باربری از ایران به هوفنهایم 

هزینه ارسال بار به هوفنهایم یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به هوفنهایم استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به هوفنهایم بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به هوفنهایم دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به هوفنهایم را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به هوفنهایم به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به هوفنهایم بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به هوفنهایم تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

 

مجموعه آنی بار به عنوان یک متخصص انتقال بار و کالا بین ایران و آلمان فعال است و علاوه بر انتقال محموله های شما به هوفنهایم ، همه روزه برای ارسال زمینی بار از آلمان به ایران نیز بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد. 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع