ارسال بار به پسکارا | فریت هوایی پسکارا

حمل و نقل بار و کالا به پسکارا از ایران

ارسال بار به پسکارا از ایران به صورت همه روزه و از طریق خدمات آنی بار برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی امکان پذیر است و محموله های مختلف شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند.

تیم متخصص انی بار برای باربری از ایران به پسکارا از روش های مختلف استفاده می نماید که امکان انتقال محموله ها در ابعاد و وزن مختلف را فراهم می نماید.

آنی بار با سالها تجربه در ارسال بار از ایران به ایتالیا برای انتقال محموله های شما به پسکارا از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید تا با بالاترین امنیت منتقل شوند.

 

قبل از انتقال محموله ها می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهترین خدمات را تجربه کنید.

 

ارسال بار هوایی از ایران به پسکارا

یکی از روش های ارسال بار به پسکارا ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به پسکارا ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به پسکارا است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به پسکارا بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود. کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به پسکارا در حجم کم و بصورت مسافری می باشد.

ارسال بار به پسکارا به صورت فریت بار با بهترین بیمه نامه انجام میشود. باربری هوایی بهترین و سریع ترین روش ارسال بار به پسکارا  سایر شهرها ایتالیا می باشد.

ارسال هوایی از ایران به پسکارا
ارسال هوایی از ایران به پسکارا

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به پسکارا ، برای حمل هوایی از ایران به میلان نیز می توانید از طریق شماره 57669-021 بهترین و تخصصی ترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

 

ارسال بار بصورت زمینی برای پسکارا

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به پسکارا به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به پسکارا به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، در یک خودرو ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) بارگیری می شود و از ایران به سمت پسکارا حرکت می کند. 

در روش دوم ، نیز همین فرآیند انجام می شود با این تفاوت که بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری به پسکارا ارسال می شود. 

در هر دو روش ارسال بار به پسکارا ، می توانید به باربری آنی بار اطمینان نمایید. کارشناسان ما با توجه به مقدار بار و وزن بارتان مناسب ترین خدمات باربری را در اختیارتان قرار می دهند.

علاوه بر پسکارا ، ارسال زمینی کالا به رم نیز توسط مجموعه آنی بار در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام میشود. برای مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال انواع بار و کالا به شهر پسکارا 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به پسکارا ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به پسکارا بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

  • ارسال محموله صادراتی به پسکارا
  • انتقال آهن آلات به پسکارا
  • ارسال اثاثیه به پسکارا
  • حمل لوازم شخصی به پسکارا
  • ارسال کالاهای تجاری به پسکارا

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به پسکارا را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و ایتالیا ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

فرایند های گمرکی نیز توسط تیم تخصصی و حرفه ای آنی بار در اسرع وقت انجام می شود.  کالاهای ممنوع برای ارسال بار به پسکارا

در خدمات ارسال بار به پسکارا یا سایر شهر های ایتالیا ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و ایتالیا قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به پسکارا هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به پسکارا میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به پسکارا می باشند ، در صورتی که هنگام ارسال بار به پسکارا این کالا ها در بارتان مشاهده شود جریمه می شوید و در برخی موارد همچون دخانیات پیگرد قانونی دارد.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به پسکارا 

حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی از خدمات آنی بار برای ارسال بار به پسکارا می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در پسکارا یا سایر شهر های ایتالیا را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به پسکارا را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای پسکارا به روش های مختلفی انجام می شود :

 

  • ارسال بار به پسکارا بصورت هوایی
  • ارسال بار به پسکارا بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به پسکارا در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاثیه ابتدا باید کارت اقامت کشور ایتالیا را دریافت کنید . 

 

 علاوه بر خدمات ارسال بار و کالا از ایران به پسکارا ، همه روزه برای ارسال بار به بلونیا و ارسال بار به فلورانس نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات از طریق آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد.

حمل بار به پسکارا تحت پوشش بیمه کامل 

در خدمات ارسال بار به پسکارا ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به پسکارا است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به پسکارا خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به پسکارا ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به پسکارا یا سایر شهر های ایتالیا از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار برای ارسال بار به پسکارا ، در کمترین زمان بیشترین سطح پوشش بیمه را به شما ارائه می نماید.

چرا آنی بار را برای ارسال بار به پسکارا انتخاب کنیم ؟

پسکارا دومین شهر پرجمعیت ایتالیا و مرکز ناحیه لومباردی در شمال این کشور می‌باشد.

پسکارا یکی از شهرهای پیشرو جهان در زمینه‌های اقتصاد، هنر، مد، آموزش، حمل‌ونقل، سرگرمی، معماری و رسانه می باشد ، به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند .

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به پسکارا توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به پسکارا و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به پسکارا را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی هنگام ارسال بار به پسکارا استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به پسکارا بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.
شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر ارسال بار از ایران به پسکارا ، همه روزه برای ارسال بار به جنووا نیز خدمات تخصصی توسط آنی بار ارائه می شود.

هزینه باربری از ایران به پسکارا 

هزینه ارسال بار به پسکارا یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به پسکارا استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به پسکارا بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به پسکارا دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات مورد نیاز نرخ کرایه ارسال بار به پسکارا را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به پسکارا به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به پسکارا بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

برای ارتباط با واحد بین الملل شرکت آنی بار می توانید به صورت مستقیم با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و پاسخ هرگونه سوال خود را در زمینه باربری ، گمرک ،بیمه ، روش های حمل بار را از واحد پشتیبانی بین الملل آنی بار دریافت کنید.

پسکارا یکی از شهرهای مهم ایتالیاست که در ناحیه آبروتزو ایتالیا قرار دارد. این شهر جنوبی ایتالیا با فاصله 200 کیلومتری از رم قرار گرفته و آب و هوایی معتدل را شامل می شود. میزان بارش باران در این شهر بالا بوده و شما حتی در روزهای گرم سال نیز شاهد بارش باران خواهید بود. همین امر سبب شده که این شهر بسیار سرسبز و زیبا باشد. شهر پسکارا دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی است که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است ولی در این میان چیزی که بیشتر باعث شهرت شهر پسکارا شده، وجود دانشگاه های مختلف در این شهر است که سالانه متقاضیان زیادی برای پذیرش در این دانشگاه در آزمون های ورودی آن شرکت می کنند.

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از متخصصین ارسال بار و کالا به اروپا به صورت همه روزه آماده ارائه خدماتی سریع و ارزان به شما عزیزان است. علاوه بر این ، مجموعه آنی بار در خدمات ارسال بار از ایتالیا به ایران نیز به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات می باشد و انواع محموله و کالاهای شما با بهترین کیفیت بارگیری و منتقل خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع