ارسال بار به ژوهانسبورگ | فریت هوایی ژوهانسبورگ

حمل بار و کالا به ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی

 

ارسال بار به ژوهانسبورگ که پایتخت اقتصادی و صنعتی آفریقای جنوبی می باشد توسط مجموعه آنی بار به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود و امکان انتقال کالاهای تجاری و شخصی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان فراهم خواهد شد.

 

در خدمات ارسال بار به ژوهانسبورگ می توانید محموله های خود را به روش هوایی و دریایی و بر اساس نوع محموله و ابعاد و شرایط آن منتقل کنید و کمترین هزینه را پرداخت کنید.

 

تیم متخصص آنی بار برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی شما بهترین بیمه نامه را در اختیارتان قرار میدهد تا محموله ها در امنیت کامل منتقل شوند و در صورت بروز حوادث امکان جبران خسارات فراهم باشد.

 

مجموعه آنی بار از بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان بهره می برد که به صورت رایگان و از طریق شماره 57669-021 مشاوره تخصصی را در اختیار شما قرار میدهند.

 

 باربری هوایی به ژوهانسبورگ

 

حمل هوایی بهترین و سریعترین روش برای ارسال بار و کالا از ایران به ژوهانسبورگ و سایر شهر های آفریقای جنوبی می باشد و امکان انتقال محموله ها در مدت 3-4 روز کاری فراهم خواهد شد.

 

در روش حمل هوایی محموله های مختلف از طریق فرودگاه امام خمینی تهران با بهترین کیفیت توسط کارشناسان داخل هواپیما بارگیری شده و پس از چند روز در فرودگاه  ژوهانسبورگ به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد. حمل هوایی به صورت فریت بار و کارگو انجام میشود که بهترین روش برای انتقال محموله های با وزن و حجم کم فریت بار است.

 

فریت بار با استفاده از هواپیماهای مسافری انجام میشود و سرعت انتقال آن نسبت به کارگو هوایی بالاتر است.  از آن جایی که پرواز مسقیم از ایران به کالا فراهم نمی باشد معمولا پرواز ها از طریق استانبول یا دبی به آفریقای جنوبی انجام میشود که همین موضوع سبب شده است مدت زمان انتقال محموله کمی بیشتر باشد.

ارسال هوایی به ژوهانسبورگ
ارسال هوایی به ژوهانسبورگ

ارسال بار به آفریقای جنوبی به صورت همه روزه انجام میشود و مشاوره رایگان توسط کارشناسان برای ارائه خدماتی دقیق و تخصصی و ارزان از طریق شماره 57669-021 در اختیار شما قرار دارد

 

مدارک لازم جهت فریت بار هوایی به ژوهانسبورگ 

 

در صورتی که مسافر هستید داشتن بلیط و پاسپورت الزامی می باشد اما در بعضی شرایط ، امکان ارسال بار به ژوهانسبورگ ، بدون بلیط و پاسپورت نیز وجود دارد.

اگر شما تاجر و یا بازرگانی هستید که نیاز به فریت بار تجاری دارید ، ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.

در این روش نیز اگر کارت بازرگانی شما آماده نیست و یا فروشنده ای هستید که کارت بازرگانی ندارد ،  آنی بار ، با تجربه امور گمرکی در زمینه ارسال بار به ژوهانسبورگ این امکان را دارد که از کارت بازرگانی یکی از همکاران جهت ارسال هوایی بار شما به شهر ژوهانسبورگ نیز اقدام کند.

حضور ارسال کننده بار در بیشتر مواقع در گمرکات الزامی نمی باشد  اما اگر شما مایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.

به خاطر بسپارید که بطور معمول ارسال بار به ژوهانسبورگ از فرودگاه تهران طی 4 تا 5 روز به مقصد می رسند.  

 

علاوه بر ارسال بار به ژوهانسبورگ ، همه روزه امکان انتقال محموله و ارسال بار به پرتوریا نیز فراهم است.

ارسال بار بصورت دریایی برای ژوهانسبورگ

 

یکی از روش های ارسال بار به ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد.

برای ارسال بار به ژوهانسبورگ بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به ژوهانسبورگ ارسال می شود.

 

هزینه ارسال بار به ژوهانسبورگ با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به ژوهانسبورگ و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به ژوهانسبورگ ارسال کنید.

 

ارسال دریایی به ژوهانسبورگ
ارسال دریایی به ژوهانسبورگ

 

علاوه بر ارسال بار به ژوهانسبورگ ، مجموعه آنی بار برای ارسال بار به قاهره نیز بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

ارسال بار به ژوهانسبورگ بصورت دریایی چقدر زمان می برد ؟

 

سوال بسیاری از تجار این است که : ارسال بار به ژوهانسبورگ از تهران بصورت دریایی چقدر زمان می برد ؟

 

از زمانی که بار در ترانزیت بارگیری شود ، حداکثر 72 ساعت زمان می برد تا به گمرک شهریار منتقل ، امور گمرکی انجام و به بندر عباس ارسال گردد و در انتظار بارگیری در کشتی می ماند.

 

در صورتی که مشتری ، انجام امور گمرکی برای ارسال بار به ژوهانسبورگ را توسط ترخیص کار خود انجام می دهد شرکت آنی بار فقط کانتینر را در بندر عباس در اختیار مشتری قرار می دهد ، اما در صورت تمایل می توانید انجام صفر تا صد خدمات ارسال بار به ژوهانسبورگ را نیز به پرسنل آنی بار بسپارید.

 

بسته به زمان حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار تکمیل شدن ظرفیت کشتی منتظر بمانید.

 

بعد از حرکت کشتی ، حدودا 55 تا 60 روز ارسال بار به ژوهانسبورگ بصورت دریایی طول می کشد که بسته به ترافیک دریایی و تراکم کار در بنادر میانی مثل دبی ممکن است این ترانزیت تایم بیشتر شود .

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل کالا به ژوهانسبورگ همراه با بیمه نامه معتبر بین المللی

در باربری آنی بار برای حمل و نقل بین المللی ( در این زمینه ارسال بار به ژوهانسبورگ ) بیمه نامه معتبر تنظیم می شود. در ارسال بار به ژوهانسبورگ نیز این بیمه نامه تنظیم می شود و به صورت دقیق در قرار داد درج خواهد شد.

بیمه نامه در ارسال بار به ژوهانسبورگ بسیار ضروری می باشد زیرا مشتری بار خود را به یک کشور دیگر ارسال می کند و هر کشور قوانین گمرک و مرز خاص خود را دارد.

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به ژوهانسبورگ خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به ژوهانسبورگ (چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار می گیرد .

حمل انواع بار و کالا از ایران به ژوهانسبورگ 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به ژوهانسبورگ ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به ژوهانسبورگ بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به ژوهانسبورگ می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به آفریقای جنوبی به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به ژوهانسبورگ
  • انتقال آهن آلات به ژوهانسبورگ
  • ارسال اثاثیه به ژوهانسبورگ
  • حمل لوازم شخصی به ژوهانسبورگ
  • ارسال کالاهای تجاری به ژوهانسبورگ

انجام تمام مراحل ارسال بار به ژوهانسبورگ توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

 

بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری و حمل و نقل به صورت تخصصی با بهترین بیمه نامه ارائه می شود. انتقال بسته پستی به دبی نیز به صورت همه روزه انجام انجام می شود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

ارسال اثاثیه منزل و لوازم شخصی به ژوهانسبورگ

مسافرانی که قصد ارسال بار به ژوهانسبورگ را دارند و می خواهند سوغات و وسایل خود را که بیشتر از حد مجاز 30 کیلویی است با خود به ژوهانسبورگ منتقل کنند و همچنین مهاجرانی که قصد ارسال لوازم منزلشان به ژوهانسبورگ را دارند می توانند از خدمات آنی بار استفاده کنند.

ارسال اثاثیه منز ل و لوازم شخصی از طریق حمل هوایی و فریت بار به سادگی و در اسرع وقت انجام میشود که از ویژگی های خدمات آنی بار است. همچنین برای ارسال اثاث به ژوهانسبورگ باید لوازم منزلتان را بسته بندی کنید و یک لیست بسته بندی تهیه کنید که این خدمات نیز توسط مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن بهترین تیم بسته بندی ایران انجام میشود.

در خدمات ارسال اثاثیه و لوازم شخصی به ژوهانسبورگ محموله ها در گمرک ایران و آفریقای جنوبی مورد بازرسی قرار میگیرد که یکی از مراحل آن عبور از دستگاه ایکس ری می باشد. از همین جهت همراه نداشتن محموله های ممنوعه بسیار مهم است.

برخی از ویژگی های خدمات آنی بار برای ارسال اثاثیه و لوازم به ژوهانسبورگ  :

  • بسته بندی تمامی لوازم منزل ( ظروف شکستنی , کتابخانه , البسه و …. ) به طور کاملا استاندارد و اصولی در محل
  • بار گیری جهت ارسال بار به ژوهانسبورگ بصورت هوایی
  • انجام امور گمرکی با و یا بدون حضور مسافر : مسافران ژوهانسبورگ برای انجام امور گمرگی برای ارسال بار به ژوهانسبورگ بصورت فریت بار با خواست خود می توانند در تمامی تشریفات گمرکی می توانند حضور داشته باشند که در این میان بعضی از مسافران کارشناس فریت بار را همراهی می کنند با این حال مسافرانی هستند که تمامی امور و مسئولیت ارسال بار به ژوهانسبورگ را به عهده ی شرکت فریت بار آنی بار قرار می دهند. 
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز برای ارسال بار به ژوهانسبورگ : به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی محموله یا بار بعد از انجام دادن امورات گمرکی در صورت نیاز و صلاحدید پالت بندی می کنند . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی آنی بار هم مسئولیت انجام این کارها را نیز عهده دار می شود تا محموله ی شما مسافران عزیز صحیح و سالم به مقصد برسد.
  • در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به ژوهانسبورگ : شرکت آنی بار در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی همچون امارات , ترکیش ایرلانیز , لوفنتهانزا و غیره را برای ارسال بار به ژوهانسبورگ با افتخار بر عهده می گیرد.

 

علاوه بر انتقال کالا به ژوهانسبورگ ، همه روزه ارسال بار به منامه نیز با بهترین کیفیت انجام میشود.

ارسال اثاثیه منزل به ژوهانسبورگ
ارسال اثاثیه منزل به ژوهانسبورگ

ارسال زعفران و فرش به ژوهانسبورگ 

 

یکی از خدماتی که تیم متخصص آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نمایند امکان انتقال زعفران و فرش می باشد. این دو کالا به صورت مسافری و در اسرع وقت از طریق فرودگاه امام خمینی منتقل خواهند شد اما برای ارسال آنها نیاز به رعایت  قوانین خاصی است.

 

ارسال تجاری فرش و زعفران دارای هزینه های زیادی می باشد و نیاز به اخذ مجوز از مراجع مربوطه دارد اما ارسال مسافری و شخصی آنها بلامانع است. از همین جهت ، در فرودگاه امام خمینی تهران محموله های شما به صورت کامل مورد بررسی ارزیابان گمرکی قرار خواهد گرفت.

 

برای ارسال بار به ژوهانسبورگ امکان انتقال محموله هایی مانند فرش دستباف و ماشینی وجود دارد و نیاز به بسته بندی خاصی برای آنها وجود ندارد . با این وجود بهتر است با شماره 57669-021 در تماس باشید و با کارشناسان مجموعه مشاوره نمایید.

ارسال زعفران به ژوهانسبورگ
ارسال زعفران به ژوهانسبورگ

ارسال بار از ایران به ونکوور نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام می شود . تخصص آنی بار انتقال کالاهای سبک و سنگین و شخصی و تجاری می باشد.

 ارسال حیوانات خانگی به ژوهانسبورگ

 

یکی دیگر از خدمات مجموعه آنی بار امکان انتقال حیوانات خانگی می باشد که به صورت همه روزه برای ژوهانسبورگ فراهم است. در این خدمات ، حیوانات خانگی ( غیر از حیوانات وحشی و خاص ) از طریق حمل هوایی از فرودگاه امام خمینی به ژوهانسبورگ  منتقل می شوند.

برای ارسال حیوانات خانگی به ژوهانسبورگ ابتدا باید شناسنامه حیوان مدنظر دریافت شود. پس از آن باید فرایند واکسیناسیون به صورت کامل انجام شود و چیپ اطلاعات به حیوان تزریق شود. پس از انجام این مراحل ، حیوان داخل باکس های مخصوص درون کابین یا محفظه بار هواپیما قرار خواهد گرفت و فرایند انتقال انجام میشود. 

 

حیواناتی مانند سگ ، گربه ، پرنده و سایر حیوانات که در دسته بندی حیوانات خانگی قرار دارند از این طریق به ژوهانسبورگ ارسال می شوند. 

ارسال حیوانات خانگی به ژوهانسبورگ
ارسال حیوانات خانگی به ژوهانسبورگ

مشاوره رایگان جهت باربری به ژوهانسبورگ

برای حمل و ارسال بار به ژوهانسبورگ بصورت هوایی یا دریایی ، شما می توانید با کارشناسان با تجربه و حرفه ای ما در خصوص خدمات حرفه ای و متنوع مشاوره نموده و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید .

کارشناسان آنی بار با داشتن تجربه بالا در حمل بار به خارج از کشور ، بهترین مشاوره را برای ارسال بار به ژوهانسبورگ در اختیار شما قرار میدهد. 

با مشاوره تخصصی با کارشناسان ما ، خدماتی دقیق ، سریع و ارزان ارسال بار به ژوهانسبورگ را تجربه کنید. 

آنی بار ارائه دهنده انواع خدمات باربری و ارسال بار به ژوهانسبورگ از ایران با انواع روش های زمینی و غیره می باشد .

ارسال بار به ژوهانسبورگ در کمترین زمان ممکن به صورت همه روزه ؛ ارسال بارهای سبک و سنگین ، ترانزیت به ژوهانسبورگ همگی از جمله خدمات آنی بار می باشند.

جهت ثبت سفارش ارسال بار به ژوهانسبورگ می توانید با شماره های پنج رقمی درج شده تماس حاصل نمایید و یا از طریق واتساپ به صورت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

بهترین و تخصصی ترین خدمات برای حمل کالا به سیدنی توسط آنی بار در اسرع وقت ارائه می گردد. با ما در تماس باشید.

ارسال بار به ژوهانسبورگ از ایران
ارسال بار به ژوهانسبورگ از ایران

ژوهانْسبورگ یا یوهانسبورگ بزرگ‌ترین شهر کشور آفریقای جنوبی است و در نزد مردم به شهر طلا شهرت دارد. یوهانسبورگ پایتخت اقتصادی و صنعتی محسوب شده و مرکز استان گائوتنگ ثروتمندترین استان آفریقای جنوبی است. این شهر یکی از ۵۰ شهر بزرگ دنیاست و بزرگ‌ترین شهر دنیا است که رودخانه، دریاچه یا ساحل دریا ندارد. بر اساس آمار سال ۲۰۱۹ جمعیت بخش مرکزی شهر ۵٬۶۱۹٬۰۰۰ نفر و شهر با حومه‌هایش ۷٬۱۵۱٬۴۴۷ نفر بود.

تاریخچه این منطقه به هزاران‌ سال قبل بازمی ‌گردد ، در آن سال‌ها شکارچیان در این منطقه گرد هم می ‌آمدند اما به ‌طور رسمی این شهر در سال 1886 با کشف طلا شکل گرفت و کاشف استرالیایی جرج هارسیون معدن ‌های طلای این منطقه را کشف کرد و به ‌دنبال آن هجوم شکارچیان طلا از سراسر جهان به این منطقه آغاز شد ، سیاه ‌پوستان بسیاری به‌ منظور کار برروی معدن‌ های طلا ، به‌صورت دائم یا موقت ، از تمامی بخش‌ های آفریقای‌ جنوبی به این منطقه سرازیر شدند و رشد این صنعت در دهه ‌های 1930 و1940 سبب افزایش هجوم سیاه‌ پوستان به این شهر شد که این افزایش جمعیت سیاه ‌پوستان به‌خصوص در طول جنگ جهانی دوم ، بین سال‌ های 1939 تا 1945 میلادی ، زمانی که بسیاری از کارکنان سفیدپوست در ارتش مشغول خدمت بودند آشکارتر بود.
با لغو قانون تبعیض ‌نژادی بین سیاه ‌پوستان و سفید پوستان ، آرامشی یکپارچه در شهر حاکم شد و سیاه‌ پوستان به‌ راحتی قادر به رفت‌ و‌آمد در نواحی مختلف شهر شدند ، همچنین تحولات عمده در ساختار شهر در سال 1930 آغاز شد و دولت در اواخر دهه‌ 1950 ، انبوهی از ساختمان‌ ها را بنا کرد که به شهرستان جنوب‌غربی یا سوتو شهرت یافت ، این منطقه شهری در حال حاضر خود به شهر نسبتا بزرگی تبدیل شده‌ است مانند شهرها و شهرک‌ هایی که در اطراف تهران و کلان شهر ها وجود دارد؛ در این شهر صنایع دستی ، کارهای چوبی ، الماس ، طلا و جواهر را می ‌توان خریداری کرد ، موزه‌ های تاریخی که در این شهر قرار دارند بسیار زیبا هستند مانند موزه ویکتوریایی لیندفیل ، موزه اپارتاید ، موزه ارتش افریقای جنوبی ، موزه هنر ویتز و موزه ماندلا ، گالری هنری ژوهانسبورگ نیز اولین موزه‌ ای بود که صد سال پیش در این شهر برپا شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع