ارسال بار به گوتنبرگ ( حمل هوایی و زمینی و دریایی )

حمل و نقل بار و کالا به گوتنبرگ از ایران

 

تخصصی ترین خدمات ارسال بار به گوتنبرگ را از آنی بار بخواهید ، حمل بار از ایران به گوتنبرگ یکی از خدمات حرفه ای آنی بار می باشد که به هموطنان و مهاجرانی که قصد سفر به گوتنبرگ را دارند با کمترین هزینه ارائه می شود .

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به گوتنبرگ همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و سوئد می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

 

ارسال بار به گوتنبرگ  بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود ؛ بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به گوتنبرگ ارائه می شود.

 

ارسال بار به سوئد به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام می شود و امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف در کمترین زمان ممکن فراهم خواهد بود.

 

گوتنبرگ دومین شهر بزرگ سوئد و پنجمین شهر بزرگ کشورهای نوردیک است. این شهر در کنار کاتگات، در ساحل غرب سوئد واقع شده‌است ؛ گوتنبرگ، جزء پر ترافیک ترین شهرهای این کشور محسوب می شود.

 

تاریخ و فرهنگ بسیار خوب به همراه جاذبه های توریستی و تفریحات متنوعی که در این شهر وجود دارد در کنار سایر عوامل باعث شده اند تا مسافران زیادی به گوتنبرگ سفر کنند ؛ هنگام بازدید در این شهر، از موزه‌های متعدد آن می توانید، دیدن کرده تا با فرهنگ و تاریخ آن آشنا شوید.

 

کارشناسان آنی بار بصورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره در زمینه ارسال اثاثیه ، فریت مسافری ، ارسال بارهای تجاری و . . . از ایران به گوتنبرگ هستند .  

حمل و نقل بار و کالا به گوتنبرگ
حمل و نقل بار و کالا به گوتنبرگ

انواع روش های ارسال بار و کالا به گوتنبرگ 

 

گوتنبرگ یکی از شهرهای جهانی مهم ، قدرتمند ، پربازدید ، مناسب‌ برای کار شناخته می‌شود. این شهر تأثیر بسزایی بر روی فرهنگ ، آموزش ، اقتصاد، بهداشت و درمان و . . . در سوئد دارد.

 

بسیاری از هموطنان به دلیل این ویژگی ها ، گوتنبرگ را به عنوان مقصد و هدف خود برای تحصیل ، مهاجرت ، مسافرت و . . . انتخاب می کنند .

 

ارسال بار به گوتنبرگ با انواع روش های باربری انجام می شود ؛

 

  • ارسال بار به گوتنبرگ بصورت هوایی
  • ارسال بار به گوتنبرگ بصورت دریایی
  • ارسال بار به گوتنبرگ بصورت زمینی یا ترکیبی

 

ارزانترین خدمات ارسال بار به گوتنبرگ را از آنی بار بخواهید .

روش های باربری به گوتنبرگ
روش های باربری به گوتنبرگ

 

ارسال هوایی بار به گوتنبرگ 

 

یکی از روش های ارسال بار به گوتنبرگ ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به گوتنبرگ ارسال میشود . 

 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به گوتنبرگ است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند . 

 

ارسال بار به گوتنبرگ بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود. 

 

 کارگو خدمات ارسال بار های تجاری با هواپیماهای باربری می باشد که امکان حمل حجم زیاد بار را دارد .

فریت بار ،ارسال بار های کم حجم و مسافری می باشد .

 

باربری هوایی سریع ترین و بهترین روش برای ارسال بار به گوتنبرگ می باشد.

ارسال هوایی به گوتنبرگ
ارسال هوایی به گوتنبرگ

علاوه بر ارسال بار به گوتنبرگ ، همه روزه برای ارسال بار به آلبورگ دانمارک نیز بهترین خدمات با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگیرد .

ارسال بار بصورت زمینی برای گوتنبرگ

 

شاید یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به گوتنبرگ ، حمل زمینی یا ترانزیت کالا باشد .

 

هنگام ارسال بار به گوتنبرگ بصورت زمینی ، محموله های شما در مقصد ( هر نقطه ای از ایران ) بارگیری و به صورت جاده ای به مقصد ارسال می شوند . 

 

روش زمینی برای ارسال بار به گوتنبرگ ممکن است حدود 20 روز زمانبر باشد اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر است . 

برای ارسال بار به گوتنبرگ به صورت زمینی ، همه روزه انواع ترانزیت ایمن را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

استکهلم پایتخت کشور سوئد می باشد ، ارسال بار به استکهلم از خدمات ویژه آنی بار می باشد. 

حمل انواع بار و کالا در سراسر کشور
حمل انواع بار و کالا در سراسر کشور

 

ارسال دریایی به گوتنبرگ

 

یکی از روش های ارسال بار به گوتنبرگ حمل دریایی است که با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت امکان انتقال محموله های شما را فراهم می نماید. در حمل و نقل بار و کالا به صورت دریایی به بندر گگوتنبرگ ، محموله ها از نقاط مختلف کشور عزیزمان داخل کانتینر های 20 و 40 فوت بارگیری و در اسرع وقت به بنادر جنوبی کشور مانند چابهار ، بندرعباس ، بندر بوشهر و . . . منتقل می شوند.

 

پس از آن ، محموله ها داخل کشتی های بزرگ بارگیری و منتقل میشوند که در اسرع وقت به سمت گوتنبرگ حرکت خواهند کرد. حمل دریایی برای گوتنبرگ از نظر زمانی ممکن است کمی طولانی باشد و حدود 30 تا 40 روز زمان نیاز دارد اما از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه است.

ارسال دریایی به گوتنبرگ
ارسال دریایی به گوتنبرگ

ارسال انواع بار و کالا به شهر گوتنبرگ 

 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به گوتنبرگ ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ارسال بار به گوتنبرگ بدون محدودیت انجام می شود .

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به گوتنبرگ می نمایند . 

 

  • ارسال محموله صادراتی به گوتنبرگ
  • انتقال آهن آلات به گوتنبرگ
  • ارسال اثاثیه به گوتنبرگ
  • حمل لوازم شخصی به گوتنبرگ
  • ارسال کالاهای تجاری به گوتنبرگ

 

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به گوتنبرگ را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و سوئد ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

 

 

حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به سن پترزبورگ روسیه با کمترین هزینه

 

ارسال اثاث منزل از ایران به گوتنبرگ 

 

علاوه بر ارسال کالاهای تجاری و بارهای صنعتی ، حمل اثاث و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به گوتنبرگ می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در گوتنبرگ را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به گوتنبرگ را در اختیارشان قرار دهد.

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای گوتنبرگ به روش های مختلفی انجام می شود : 

 

  • ارسال زمینی اثاث به گوتنبرگ
  • ارسال هوایی اثاث به گوتنبرگ

 

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به گوتنبرگ در اختیارتان قرار می دهد.

 

برای ارسال اثاث به گوتنبرگ نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور سوئد دارید.

 

حمل اثاث منزل و ارسال بار به روتردام از دیگر خدمات آنی بار می باشد . 

 

کالاهای ممنوعه برای ارسال به گوتنبرگ

 

در خدمات ارسال بار به گوتنبرگ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و سوئد قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به گوتنبرگ هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

 

با این وجود ، قبل از ارسال بار به گوتنبرگ میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز موارد ممنوعه ، شما می توانید انواع بار و کالا را از ایران به گوتنبرگ ارسال کنید .

 

وجود کالاهای ممنوعه هنگام ارسال بار به گوتنبرگ ، سبب پرداخت جریمه و در برخی موارد پیگرد قانونی دارد .

کالاهای ممنوعه در باربری
کالاهای ممنوعه در باربری

 

ارسال بار به مونیخ با انواع روش های باربری زمینی و هوایی و دریایی

 

ارسال بار به گوتنبرگ چقدر زمان می برد ؟

 

مدت زمان ارسال بار به گوتنبرگ ، با توجه به نوع بارتان مشخص می شود . 

 

حمل و نقل هوایی قیمت بالاتری نسبت به سایر روش های ارسال بار به گوتنبرگ دارد اما این روش برای مواقعی که عجله دارید و می خواهید بار شما در کمترین زمان ممکن به مقصد برسد ، گزینه مناسبی خواهد بود .

 

معمولا ظرف مدت چند روز ، ارسال بار به گوتنبرگ بصورت هوایی می رسد و می توانید بار خود را تحویل بگیرید .

 

اگر قرار است خودتان نیز به گوتنبرگ بروید باید بار و وسایلی که قرار است به گوتنبرگ ارسال کنید را چند روز زودتر از پرواز خود به گوتنبرگ ارسال کنید تا بار خود را درست در زمانی که شما به گوتنبرگ رسیدید ، دریافت نمایید .

 

علاوه بر ارسال بار به گوتنبرگ ،  حمل بار به فنلاند در کوتاه ترین زمان حمل و نقل انجام میشود.

 

ارسال انواع کالا تحت پوشش بیمه کامل به گوتنبرگ

 

در خدمات ارسال بار به گوتنبرگ ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به گوتنبرگ است . 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به گوتنبرگ خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به گوتنبرگ ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

 

آنی بار برای ارسال بار به گوتنبرگ یا سایر شهر های سوئد از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به گوتنبرگ در اختیارتان قرار می دهد.

حمل بار تحت پوشش بیمه بین المللی
حمل بار تحت پوشش بیمه بین المللی

 

علاوه بر ارسال بار به گوتنبرگ ،حمل بار به پاریس تحت پوشش معتبرترین بیمه نامه های بین المللی انجام میشود.

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به گوتنبرگ

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بارهای مسافری به گوتنبرگ 

 

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به گوتنبرگ نمایید. به همراه داشتن مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در گوتنبرگ که دریافت کننده بار شما در فرودگاه بین المللی گوتنبرگ می باشد الزامی می باشد.

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بارهای تجاری به گوتنبرگ 

 

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در گوتنبرگ افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به گوتنبرگ مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به گوتنبرگ علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

 

استعلام هزینه باربری به گوتنبرگ 

 

هزینه ارسال بار به گوتنبرگ یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به گوتنبرگ استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به گوتنبرگ بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به گوتنبرگ دارد.

 

نرخ کرایه دقیق و ارزان برای ارسال بار به گوتنبرگ را می توانید همه روزه از کارشناسان آنی بار استعلام کنید .

 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به گوتنبرگ تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

 

ارسال بار به سوئد با کمترین و ارزانترین نرخ کرایه از طریق آنی بار انجام میشود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

چرا آنی بار را برای ارسال بار به گوتنبرگ انتخاب کنیم ؟

 

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به گوتنبرگ توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

 

  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی. 
  • امکان ارسال بار به گوتنبرگ با انواع روش ها باربری
  • استفاده از بیمه نامه CMR و بیمه نامه شرکت های ایرانی
  • امکان ارسال خرده بار برای گوتنبرگ و ارائه خدمات انبار داری توسط آنی بار 

 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به گوتنبرگ را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع