ارسال بار به یمن ( صنعا ) با کمترین هزینه

حمل و نقل بار برای یمن از ایران

ارسال بار به یمن از خدماتی است که مجموعه آنی بار به صورت تخصصی و همه روزه در اختیار شما قرار میدهد و می توانید از این طریق محموله ها و کالاهای خود را با کمترین هزینه صنعا ارسال کنید. در خدمات ارسال بار به یمن ، محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه از همه نقاط ایران به یمن ارسال می شوند.

اگر قصد دارید بار و کالا به یمن ارسال کنید تنها کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان ما در اسرع وقت محموله های خود را منتقل نمایید.

ارسال بار به یمن با انواع روش های باربری ارزان و کم هزینه در باربری آنی بار بصورت همه روزه انجام میشود و محموله های در اسرع وقت منتقل میشوند.

علاوه بر یمن ، ارسال بار به اردن و ارسال بار به بحرین نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد . 

ارسال بار به یمن با کمترین هزینه

آنی بار هنگام حمل و نقل و ارسال بار به یمن و سایر کشورها به این نکته توجه دارد ، که فرآیند باربری را با کمترین هزینه انجام دهد.

هزینه ارسال بار به یمن با انواع روش ها برای مشتری با تمام جزئیات توضیح داده خواهد شد ، تا مشتری با آگاهی یکی از روش ها را انتخاب کند. برای کاهش هزینه های ارسال بار به یمن می توانید بار خود را به صورت گروپاژ به یمن ارسال کنید.

ارسال بار به یمن به صورت دریایی دارای کمترین هزینه می باشد و ارسال بار به صورت هوایی بیشترین هزینه را برای مشتری خواهد داشت.

حمل و نقل بار و کالا برای یمن
حمل و نقل بار و کالا برای یمن

علاوه بر یمن ، ارسال بار به عمان نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد و محموله های مختلف شما بارگیری و ارسال می شوند.

ارسال انواع بار به یمن

آنی بار انواع بارهای صنعتی و غیر صنعتی ،تجاری و اثاث منزل شما را در کمترین زمان به یمن ارسال خواهد کرد.

ارسال بار به یمن با توجه به وزن و حجم آنها به روش های مختلف ارسال می شوند.

  • ارسال لوازم شخصی و لباس 
  • ارسال اثاثیه منزل 
  • ارسال کالاهای تجاری 
  • حمل محموله های سنگین و صنعتی 
  • انتقال مواد غذایی و خوراکی 

 در صورتی که بار شما سبک باشد و به اصطلاح خرده بار تلقی شود ، می توانید ارسال بار به یمن را به صورت گروپاژ انجام دهید . ارسال بار به یمن به صورت گروپاژ از طریق ترکیبی یا دریایی امکان پذیر می باشد .

علاوه بر یمن ، ارسال بار به ابوظبی نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد .

ارسال بار هوایی به یمن 

برای ارسال بار به یمن ، یکی از بهترین و سریعترین روش ها انتقال هوایی محموله های شما میباشد . در روش انتقال هوایی بار و کالاها ، محموله ها بصورت تخصصی با استفاده از خطوط هوایی معتبر بین المللی بارگیری و منتقل میشوند. 

برای ارسال بار به یمن ، روش حمل هوایی به 2 صورت انجام میشود : 

  • حمل هوایی بصورت فریت بار 
  • حمل هوایی بصورت کارگو 

در روش کارگو ، محموله های با وزن سنگین و ابعاد بزرگ با استفاده از هواپیماهای ترابری بارگیری و منتقل میشوند  که این روش برای انتقال محموله های کوچک اصلا مناسب نیست . به همین دلیل ، بخش زیادی از خدمات ارسال بار به یمن بصورت فریت بار مسافری انجام میشود.

حمل و نقل هوایی از ایران به یمن
حمل و نقل هوایی از ایران به یمن

بهترین خدمات برای ارسال بار به قطر را نیز می توانید از طریق شماره های انی بار ثبت سفارش نموده و انتقال کالاهای خود را انجام دهید . 

ارسال بار بصورت دریایی به یمن 

برای ارسال بار به یمن ، روش حمل دریایی نیز بسیار سریع و مناسب است . ما از طریق خدمات باربری دریایی با بهترین ایمنی و بالاترین کیفیت محموله های شما را بارگیری و از طرق بندرعباس به یمن ارسال می نماییم . 

در روش حمل دریایی ، محموله ها داخل کانتینر 40 فوت یا 20 فوت بارگیری میشوند . برای ارسال بار به یمن ، حمل دریایی یکی از امن ترین روش های باربری است که با کمترین هزینه امکان انتقال محموله های شما را فراهم می نماید . 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ارسال بار به یمن بصورت دریایی با ما همراه باشید .

علاوه بر آسیا و کشور های خاور میانه ، ارسال بار به استرالیا نیز به صورت همه روزه انجام خواهد شد و انتقال کالاهای شما در اسرع وقت میسر می باشد . 

ارسال اثاث منزل به یمن

با استفاده از خدمات ارسال بار به یمن می توانید انواع بار را حمل کنید ، از جمله اثاث منزل و لوازم اداری خود را نیز می توانید به صورت امن و مطمئن به یمن ارسال کنید.

شرکت با بیمه نامه معتبر سلامت باربری و ارسال بار به یمن را تضمین خواهد کرد.

در حمل اثاث به خارج از کشور قانون و قواعدی وجود دارد که با رعایت آن می توانید به سرعت بار خود را از مرز و گمرک عبور داده و در زمان بندی مناسب در مقصد تخلیه کنید.

ارسال اثاث منزل به یمن
ارسال اثاث منزل به یمن

علاوه بر ارسال بار به یمن ،  ارسال بار به دبی نیز توسط تیم متخصص آنی بار برای انواع کالاهای تجاری و صنعتی و اثاثیه منزل انجام میشود .

فریت بار به یمن

معمولا افرادی که به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند ، با محدودیت حمل بار مواجه هستند ، اما به هر دلیلی مجبور هستند وسایل و بار اضافی و بیشتری را با خود به کشور مقصد ببرند !

در این شرایط ارسال بار یا فریت بار می تواند یکی از گزینه های عالی و سریع برای ارسال تمام چیزهایی باشد که نمی توانید در هواپیما مسافری همراه خود ببرید . در واقع با استفاده از این روش ، با هزینه ای کمتر از هزینه اضافه بار مسافری ، تمام بار و محموله شما به کشور مقصد ارسال خواهد شد .

برای ارسال بار به یمن به صورت فریت بار ، همه روزه آنی بار بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار میدهد تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه محموله های خود را منتقل نمایید . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

بیمه نامه معتبر در ارسال بار به یمن

بیمه نامه معتبر آنی بار برای حمل و نقل و ارسال بار به یمن تنظیم می شود ، این بیمه نامه جامع و کامل بوده و معادل با ارزش بار می باشد.

انواع روش های ارسال بار به یمن شامل این بیمه نامه می شوند و شما می توانید با کمترین هزینه تمامی حوادث را تحت پوشش قرار دهید.

در هنگام بروز حادثه بیمه نامه خسارت ان را به صورت تمام و کمال پرداخت خواهد کرد.

نرخ کرایه نهایی ارسال بار به یمن هزینه بیمه را نیز شامل می شود.

بیمه نامه باربری بین المللی

علاوه بر یمن و سایر کشور های آسیایی ، تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به کانادا نیز به صورت همه روزه بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد . 

 

مراحل ارسال بار به یمن چیست ؟

 

اگر قصد دارید محموله و کالایی را به یمن ارسال کنید باید مراحل زیر را طی کنید : 

 

  1. تماس با شرکت آنی بار 
  2. مشاوره و ارائه اطلاعات در خصوص نوع محموله و شرایط آن 
  3. بررسی امکان ارسال محموله از نظر گمرک ایران و امکان دریافت در گمرک یمن
  4. انتخاب روش مناسب برای حمل 
  5. دریافت مجوزهای ارسال ( در صورت نیاز ) و تهیه مدارک
  6. بسته بندی و بارگیری محموله ها 
  7. انجام فرایند های گمرکی 
  8. ارسال محموله 

 

برای ارسال بار به یمن تمامی این مراحل توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد . در صورتی که قصد ارسال کالا و محموله های مختلف را دارید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

دریافت مشاوره رایگان در ارسال بار به یمن

آنی بار با بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه باربری و حمل تمامی تجربیات خود را برای ارسال بار به یمن در اختیار مشتری قرار می دهد.

کارشناسان ما تمامی اطلاعات را در اختیار مشتری قرار می دهند تا آن ها با آگاهی از انواع روش ها بهترین روش ارسال بار به یمن را انتخاب کنند.

حمل و نقل و ارسال بار به یمن با یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های باربری آنی بار با کمترین هزینه و در اسرع وقت بار شما را به یمن ارسال و در شهر مقصد تخلیه خواهد کرد.

برای ارتباط با شرکت و دریافت مشاوره رایگان و ثبت درخواست ارسال بار به یمن با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و در صورتی که امکان تماس با کارشناسان از این طریق را ندارید می توانید با واتساپ سوالات خود را با ان ها در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع