ارسال بار به بریزبن | فریت هوایی بریزبن

حمل و نقل بار و کالا به بریزبن

 

بریزبن یکی از مهمترین شهر های استرالیا است که ایرانیان بسیار زیادی نیز در این شهر زندگی می کنند . از همین جهت مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از ایران به بریزبن به صورت همه روزه اماده ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت می باشد تا علاوه بر تسهیل تجارت شما امکان انتقال کالاهای شخصی را نیز برای شما فراهم نماید. 

مجموعه آنی بار با سالها تجربه در ارسال بار به بریزبن و سایر شهر های استرالیا به صورت حرفه ای و با کمترین هزینه از همه نقاط کشور خدمات حمل هوایی و دریایی را در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های با اوزان و حجم مختلف را منتقل کنید. 

ارسال بار به استرالیا از طریق آنی بار به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود و مشاوره رایگان با کارشناسان ما امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما در اسرع وقت فراهم می نماید. 

ارسال بار به بریزبن
ارسال بار به بریزبن

 

انواع روش های ارسال بار به بریزبن

همانطور که می دانید بریزبن بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور استرالیا می باشد ، ارسال بار به بریزبن به چند روش انجام می شود : 

  1. ارسال بار به بریزبن بصورت زمینی : به دلیل اینکه کشور استرالیا یک جزیره می باشد ، نمی توان از سایر کشورها به صورت زمینی ارسال بار را انجام داد .
  2. ارسال بار به بریزبن بصورت دریایی : یکی دیگر از روش های ارسال بار به بریزبن استفاده از کشتی های باربری و همچنین مسافربری است .
  3. ارسال بار به بریزبن بصورت هوایی : امن ترین راه برای ارسال بار به بریزبن حمل بار هوایی می باشد در زیر به طور کامل به آن اشاره می کنیم .

ارسال بار به بریزبن با انتخاب روش مناسب سبب کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت خدمات خواهد شد . از همین جهت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوره رایگان بار کارشناسان ما از طریق شماره 57669-021 استفاده نمایید. 

 

علاوه بر ارسال بار به بریزبن ، ارسال بار به سیدنی نیز توسط مجموعه آنی بار به صورت تخصصی انجام می شود. 

 

فریت بار و کالا به بریزبن استرالیا

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به بریزبن است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

این روش ارسال بار به بریزبن می توانند تمام دغدغه و نگرانی شما از بابت حمل اضافه بار مسافری را برطرف کرده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید لوازم شخصی، اثاثیه منزل، کتاب و . . . که از نظر قانونی مجاز است را با هزینه عالی و کاملا ایمن و مطمئن به بریزبن بفرستید !

فرودگاه بین‌المللی بریزبن ، مرکز حمل‌ونقل هوایی مهم در استرالیا است ، بارهای ارسالی از ایران به بریزبن از طریق فریت بار این فرودگاه انجام می‌گیرد. 

برای ارسال بار به بریزبن از قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی، داشتن مدارکی از جمله کارت ملی ، پاسپورت و یک پرینت از بلیط مسافری کافی می باشد .

جهت تسریع امور ارسال بار به بریزبن ، یک کپی از مدارک خود نیز قبل از آمدن به فرودگاه دریافت کنید .

برای حمل و نقل تجاری نیاز به مدارک بیشتری می باشد ؛ 

  • معرفی نامه نماینده بازرگان، یا شرکت صادرکننده 
  • کارت بازرگانی .
  • در صورتی که بار شما ساخت ایران نباشد ، مدارک مبنی بر واردات قانونی آن از گمرکات جمهوری اسلامی 
  • در موارد خاص مانند صادرات زعفران برگه استاندارد واحد فروشنده یا تولیدی حتما باید حاضر باشد.
  • حمل محصولات غذایی احتیاج به برگه بهداشت از واحد تولیدی آن و مجوز تولید دارد .
ارسال هوایی به بریزبن
ارسال هوایی به بریزبن

علاوه بر فریت بار به بریزبن ، همه روزه برای خدمات ارسال بار به ملبورن نیز می توانید از طریق مجموعه آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را تجربه کنید. کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال بار بصورت دریایی به بریزبن

ارسال دریایی به بریزبن استرالیا توسط مجموعه انی بار به یکی از خدمات تخصصی در سطحخ کشور تبدیل شده است که بسیاری از شرکت ها و کارخانجات و خصوصا تجاری که قصد انتقال محموله های مختلف از ایران به بریزبن را دارند از این طریق محموله های خود را منتقل می کنند. 

 

در روش حمل دریایی ، محموله ها داخل کانتینر های 20 فوت یا 40 فوت بارگیری می شوند و از طریق حمل زمینی به بنادر جنوبی کشور ارسال می شوند. معمولا محموله ها از طریق اسکله شهید رجایی بندرعباس ترخیص می شوند اما در برخی موارد از بوشهر یا چابهار نیز بارگیری و ارسال انجام میشود. 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال دریایی محموله ها تمامی فرایند های گمرکی و ترخیص کالا را نیز به صورت تخصصی انجام خواهد داد. شما عزیزان برای مشاوره تخصصی با کارشناسان ما می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

ارسال دریایی به بریزبن
ارسال دریایی به بریزبن

 

تیم حرفه ای آنی بار برای ارسال بار به آدلاید نیز به صورت همه روزه آماده همکاری با شما عزیزان می باشد و انتقال محموله های شما در اسرع وقت انجام خواهد شد. 

ارسال انواع بار و کالا به شهر بریزبن 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به بریزبن ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به بریزبن بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به بریزبن
  • انتقال آهن آلات به بریزبن
  • ارسال اثاثیه به بریزبن
  • حمل لوازم شخصی به بریزبن
  • ارسال کالاهای تجاری به بریزبن

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به بریزبن را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و بریزبن ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به بریزبن استرالیا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید. یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال بار از استرالیا به ایران می باشد که امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و شخصی را فراهم می نماید . با شماره 57669-021 در تماس باشید و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید. 

 

 

ارسال چه کالاهایی به بریزبن ممنوع است ؟

هنگام ارسال بار به بریزبن، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و بریزبن قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به بریزبن هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به بریزبن میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال بار به بریزبن می باشند .

اگر هنگام ارسال بار به بریزبن ، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود ، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

علاوه بر ارسال بار به بریزبن در استرالیا ، همه روزه باربری بین المللی آنی بار امکان ارسال بار به تورنتو و ارسال بار به ونکوور را نیز فراهم می نماید. 

ارسال بار به بریزبن بدون بلیط و پاسپورت امکان پذیر است ؟

 همراه داشتن بلیط و پاسپورت در تمام مراحل سفر و ارسال بار به بریزبن ضروری است. صاحبین بار باید بدانند که فریت بار هوایی به بریزبن برای بارهای کم‌حجم مقرون به صرفه است، اما بلیط و پاسپورت را حتماً از شما می‌خواهند.
شرکت آنی بار امکان ارسال بار به بریزبن بدون بلیط و پاسپورت را برای شما فراهم نموده است.
افرادی که قصد ارسال بارهای تجاری را دارند و می‌خواهند فرش و مواد غذایی و صنایع‌دستی به بریزبن ارسال کنند، مطلع باشند که ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی ، جهت انجام تشریفات گمرکی و ارسال بار به بریزبن الزامی است.
حضور شما در زمان ارسال بار به بریزبن در بیشتر مواقع ضروری نیست.
مراحل ارسال بار به بریزبن ، به این صورت است که بار شما از درب منزل، دفتر و انبار تحویل می‌گیرد و سپس بصورت زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام می دهد و به امور گمرکی جهت ارسال بار به بریزبن و حمل هوایی آن خواهد پرداخت.
در صورتی که شما مسافر نیستید و مایل به ارسال بار به بریزبن یا فرستادن سوغات برای عزیزان خود هستید، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به بریزبن را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست.

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به بریزبن انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به بریزبن توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به بریزبن  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به بریزبن (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به بریزبن
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به استرالیا 
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز
  • اخذ بارنامه برای ارسال بار به بریزبن
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به بریزبن
  • امکان ارسال بار به بریزبن بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به بریزبن را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

هزینه باربری از ایران به بریزبن 

هزینه ارسال بار به بریزبن هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه میشود.

عواملی که بر نرخ کرایه ارسال بار به بریزبن تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، روشی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به بریزبن استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به بریزبن بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به بریزبن دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به بریزبن را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به بریزبن به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به بریزبن بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به بریزبن تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

ترخیص کالا در بریزبن چگونه انجام می شود ؟

در صورتی که ارسال بار به بریزبن بصورت هوایی انجام شود ، ترخیص بارها معمولا توسط خود صاحب بار یا نماینده ایشان امکان پذیر می باشد.

برای اینکار باید صاحب بار یا نماینده قانونی آن ، به همراه مدارک اقامت خود به فرودگاه مراجعه نموده و برای ترخیص بار اقدام نماید. تمامی هزینه های مربوط به ترخیص بار و انبار داری باید در فرودگاه مقصد پرداخت شود. حداقل این هزینه ها ۱۰۰ دلار استرالیا می باشد.

و در صورتی که ارسال بار به بریزبن بصورت دریایی انجام شود نیز صاحب بار و یا شرکت ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا می تواند بار را ترخیص کند. حداقل این هزینه حدود ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دلار است. (برای مثال برای کانتینر ۲۰ فوت)

آنی بار صفر تا صد خدمات خدمات مربوط به ارسال بار به بریزبن را می پذیرید و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع