ارسال بار به کانبرا | فریت بار هوایی کانبرا

حمل و نقل بار و کالا به کانبرا

 

یکی از بهترین شهر های استرالیا کانبرا است که بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت به این شهر سفر کرده اند و در حال حاضر ساکن این شهر هستند. انتقال محموله های شخصی و کالاهای تجاری از ایران به کانبرا نیز به همین دلیل افزایش بی سابقه ای داشته است. 

 

در همین راستا ، مجموعه آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های حمل بار بین المللی به صورت همه روزه از طریق روش های باربری مناسب خدمات ارسال بار به کانبرا را در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را در هر وزن و حجمی منتقل کنید. 

برای ارسال بار به کانبرا از روش های حمل زمینی و دریایی استفاده میشود که در ادامه به بررسی آنها پرداخته می شود. 

 

ارسال بار به استرالیا از طریق آنی بار به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود و مشاوره رایگان با کارشناسان ما امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما در اسرع وقت فراهم می نماید. 

 

 

انواع روش های ارسال بار به کانبرا

 

همانطور که می دانید کانبرا بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور استرالیا می باشد ، ارسال بار به کانبرا به چند روش انجام می شود : 

  1. ارسال بار به کانبرا بصورت زمینی : به دلیل اینکه کشور استرالیا یک جزیره می باشد ، نمی توان از سایر کشورها به صورت زمینی ارسال بار را انجام داد .
  2. ارسال بار به کانبرا بصورت دریایی : یکی دیگر از روش های ارسال بار به کانبرا استفاده از کشتی های باربری و همچنین مسافربری است .
  3. ارسال بار به کانبرا بصورت هوایی : امن ترین راه برای ارسال بار به کانبرا حمل بار هوایی می باشد در زیر به طور کامل به آن اشاره می کنیم .

ارسال بار به کانبرا با انتخاب روش مناسب سبب کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت خدمات خواهد شد . از همین جهت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوره رایگان بار کارشناسان ما از طریق شماره 57669-021 استفاده نمایید. 

 

روش های مختلف ارسال بار به کانبرا در استرالیا
روش های مختلف ارسال بار به کانبرا در استرالیا

 

علاوه بر ارسال بار به کانبرا ، همه روزه برای ارسال بار به سیدنی نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات توسط مجموعه آنی بار ارائه میشود . 

فریت بار و کالا به کانبرا استرالیا

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به کانبرا است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

این روش ارسال بار به کانبرا می توانند تمام دغدغه و نگرانی شما از بابت حمل اضافه بار مسافری را برطرف کرده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید لوازم شخصی، اثاثیه منزل، کتاب و . . . که از نظر قانونی مجاز است را با هزینه عالی و کاملا ایمن و مطمئن به کانبرا بفرستید !

فرودگاه بین‌المللی کانبرا ، مرکز حمل‌ونقل هوایی مهم در استرالیا است ، بارهای ارسالی از ایران به کانبرا از طریق فریت بار این فرودگاه انجام می‌گیرد. 

برای ارسال بار به کانبرا از قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی، داشتن مدارکی از جمله کارت ملی ، پاسپورت و یک پرینت از بلیط مسافری کافی می باشد .

جهت تسریع امور ارسال بار به کانبرا ، یک کپی از مدارک خود نیز قبل از آمدن به فرودگاه دریافت کنید .

برای حمل و نقل تجاری نیاز به مدارک بیشتری می باشد ؛ 

  • معرفی نامه نماینده بازرگان، یا شرکت صادرکننده 
  • کارت بازرگانی .
  • در صورتی که بار شما ساخت ایران نباشد ، مدارک مبنی بر واردات قانونی آن از گمرکات جمهوری اسلامی 
  • در موارد خاص مانند صادرات زعفران برگه استاندارد واحد فروشنده یا تولیدی حتما باید حاضر باشد.
  • حمل محصولات غذایی احتیاج به برگه بهداشت از واحد تولیدی آن و مجوز تولید دارد .

 

فریت بار مسافری هوایی برای کانبرا
فریت بار مسافری هوایی برای کانبرا

 

تیم متخصص انی بار برای ارسال بار به بریزبن و ارسال بار به آدلاید نیز به صورت حرفه ای و همه روزه بهترین خدمات را درا ختیار شما قرار میدهد. 

ارسال بار بصورت دریایی به کانبرا

ارسال دریایی به کانبرا استرالیا توسط مجموعه انی بار به یکی از خدمات تخصصی در سطحخ کشور تبدیل شده است که بسیاری از شرکت ها و کارخانجات و خصوصا تجاری که قصد انتقال محموله های مختلف از ایران به کانبرا را دارند از این طریق محموله های خود را منتقل می کنند. 

 

در روش حمل دریایی ، محموله ها داخل کانتینر های 20 فوت یا 40 فوت بارگیری می شوند و از طریق حمل زمینی به بنادر جنوبی کشور ارسال می شوند. معمولا محموله ها از طریق اسکله شهید رجایی بندرعباس ترخیص می شوند اما در برخی موارد از بوشهر یا چابهار نیز بارگیری و ارسال انجام میشود. 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال دریایی محموله ها تمامی فرایند های گمرکی و ترخیص کالا را نیز به صورت تخصصی انجام خواهد داد. شما عزیزان برای مشاوره تخصصی با کارشناسان ما می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

 

ارسال دریایی برای کانبرا
ارسال دریایی برای کانبرا

ارسال انواع بار و کالا به شهر کانبرا 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به کانبرا ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به کانبرا بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به کانبرا
  • انتقال آهن آلات به کانبرا
  • ارسال اثاثیه به کانبرا
  • حمل لوازم شخصی به کانبرا
  • ارسال کالاهای تجاری به کانبرا

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به کانبرا را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و کانبرا ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به کانبرا استرالیا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید. یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال بار از استرالیا به ایران می باشد که امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و شخصی را فراهم می نماید . با شماره 57669-021 در تماس باشید و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید. 

 

 

ارسال چه کالاهایی به کانبرا ممنوع است ؟

هنگام ارسال بار به کانبرا، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و کانبرا قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به کانبرا هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به کانبرا میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال بار به کانبرا می باشند .

اگر هنگام ارسال بار به کانبرا ، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود ، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود .

علاوه بر باربری ایران به کانبرا ، همه روزه ارسال بار به ملبورن نیز به صورت تخصصی انجام میشود . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به کانبرا انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به کانبرا توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به کانبرا  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به کانبرا (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به کانبرا
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به استرالیا 
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز
  • اخذ بارنامه برای ارسال بار به کانبرا
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به کانبرا
  • امکان ارسال بار به کانبرا بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به کانبرا را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

 

هزینه باربری از ایران به کانبرا 

هزینه ارسال بار به کانبرا هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه میشود.

عواملی که بر نرخ کرایه ارسال بار به کانبرا تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، روشی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به کانبرا استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به کانبرا بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به کانبرا دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به کانبرا را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به کانبرا به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به کانبرا بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به کانبرا تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر کانبرا و استرالیا ، یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال بار به تورنتو و ارسال بار به ونکوور می باشد که همه روزه با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. 

ترخیص کالا در کانبرا چگونه انجام می شود ؟

در صورتی که ارسال بار به کانبرا بصورت هوایی انجام شود ، ترخیص بارها معمولا توسط خود صاحب بار یا نماینده ایشان امکان پذیر می باشد.

برای اینکار باید صاحب بار یا نماینده قانونی آن ، به همراه مدارک اقامت خود به فرودگاه مراجعه نموده و برای ترخیص بار اقدام نماید. تمامی هزینه های مربوط به ترخیص بار و انبار داری باید در فرودگاه مقصد پرداخت شود. حداقل این هزینه ها ۱۰۰ دلار استرالیا می باشد.

و در صورتی که ارسال بار به کانبرا بصورت دریایی انجام شود نیز صاحب بار و یا شرکت ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا می تواند بار را ترخیص کند. حداقل این هزینه حدود ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دلار است. (برای مثال برای کانتینر ۲۰ فوت)

آنی بار صفر تا صد خدمات خدمات مربوط به ارسال بار به کانبرا را می پذیرید و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. 

 

کانبـِرا پایتخت کشور استرالیا است. در سال ۲۰۲۱ جمعیتی حدود ۱۴۵٬۵۰۷ داشت و بزرگ‌ترین شهر غیر بندری استرالیا به‌شمار می‌آید. کانبرا در ۳۰۰ کیلومتری جنوب غربی سیدنی و ۶۵۰ کیلومتری شمال شرقی ملبورن واقع است. کانبرا در سال ۱۹۰۸ در توافقی میان سیدنی و ملبورن به پایتختی استرالیا برگزیده شد. این شهر به عنوان شهری که کاملاً با نقشه قبلی ساخته شده‌است با دیگر شهرهای استرالیا تفاوت دارد. کانبرا به عنوان پایتخت استرالیا، پارلمان و دادگاه عالی این کشور و بسیاری دیگر از اداره‌های دولتی را در خود جای داده‌است. کانبرا همچنین مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی استرالیا است.

 

این شهر تنها شهر در بین همه شهرهای استرالیا است که با هدف و با طراحی قبلی ساخته شده‌است. طرح شهر، پس از مسابقهٔ بین‌المللی طراحی شهری، طرح معمار اهل شیکاگو، والتر و ماریون ماهونی گریفین انتخاب و کار ساخت در سال ۱۹۱۳ آغاز شد. طرح شهر، پر از باغ‌های شهری بود و زمین‌های زیادی به فضای سبز اختصاص داده شد بطوریکه کانبرا عنوان «پایتخت بوته» را به خود اختصاص داد. هر چند رشد و توسعه کانبرا در اثر جنگ‌های جهانی کاهش یافت، پس از جنگ جهانی دوم دوباره مسیر پیشرفت را ادامه داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع