ارسال بار به داروین | فریت بار هوایی داروین

حمل و نقل بار و کالا به داروین

 

داروین یکی از بهترین شهر های استرالیا می باشد که جمیعت ایرانی زیادی را نیز در خود جای داده است. وجود هموطنان ایرانی در شهر داروین سبب شده است که میزان ارسال بار و کالا از ایران به داروین و بالعکس افزایش چشمگیری داشته باشد. 

با افزایش میزان ارسال بار به داروین نیاز به شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر نیز افزایش چشمگیری پیدا کرده است و اطمینان از انتقال ارزان و ایمن و سریع محموله ها به یک دغدغه بزرگ برای صاحبین کالا و تجار گرامی تبدیل شده است که در این راستا می توانید از خدمات مجموعه آنی بار بهره مند شوید. 

ارسال بار به داروین توسط آنی بار به صورت همه روزه و از همه نقاط ایران از طریق روش های حمل و نقل مختلف انجام میشود و بر اساس نوع محموله و شرایط ان روش مناسب در اختیار شما قرار میگیرد. 

 

ارسال بار به استرالیا توسط مجموعه آنی بار با بهترین و کاملترین مشاوره رایگان انجام میشود و می توانید به صورت  حضوری و تلفنی از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

انواع روش های ارسال بار به داروین

 

همانطور که می دانید داروین یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر های کشور استرالیا می باشد ، ارسال بار به داروین به چند روش انجام می شود : 

  1. ارسال بار به داروین بصورت زمینی : به دلیل اینکه کشور استرالیا یک جزیره می باشد ، نمی توان از سایر کشورها به صورت زمینی ارسال بار را انجام داد .
  2. ارسال بار به داروین بصورت دریایی : یکی دیگر از روش های ارسال بار به داروین استفاده از کشتی های باربری و همچنین مسافربری است .
  3. ارسال بار به داروین بصورت هوایی : امن ترین راه برای ارسال بار به داروین حمل بار هوایی می باشد در زیر به طور کامل به آن اشاره می کنیم .

ارسال بار به داروین با انتخاب روش مناسب سبب کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت خدمات خواهد شد . از همین جهت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوره رایگان بار کارشناسان ما از طریق شماره 57669-021 استفاده نمایید. 

 

 

فریت بار و کالا به داروین استرالیا

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به داروین است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

این روش ارسال بار به داروین می توانند تمام دغدغه و نگرانی شما از بابت حمل اضافه بار مسافری را برطرف کرده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید لوازم شخصی، اثاثیه منزل، کتاب و . . . که از نظر قانونی مجاز است را با هزینه عالی و کاملا ایمن و مطمئن به داروین بفرستید !

فرودگاه بین‌المللی داروین ، مرکز حمل‌ونقل هوایی مهم در استرالیا است ، بارهای ارسالی از ایران به داروین از طریق فریت بار این فرودگاه انجام می‌گیرد. 

برای ارسال بار به داروین از قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی، داشتن مدارکی از جمله کارت ملی ، پاسپورت و یک پرینت از بلیط مسافری کافی می باشد .

جهت تسریع امور ارسال بار به داروین ، یک کپی از مدارک خود نیز قبل از آمدن به فرودگاه دریافت کنید .

برای حمل و نقل تجاری نیاز به مدارک بیشتری می باشد ؛ 

  • معرفی نامه نماینده بازرگان، یا شرکت صادرکننده 
  • کارت بازرگانی .
  • در صورتی که بار شما ساخت ایران نباشد ، مدارک مبنی بر واردات قانونی آن از گمرکات جمهوری اسلامی 
  • در موارد خاص مانند صادرات زعفران برگه استاندارد واحد فروشنده یا تولیدی حتما باید حاضر باشد.
  • حمل محصولات غذایی احتیاج به برگه بهداشت از واحد تولیدی آن و مجوز تولید دارد .

 

با استفاده از روش حمل هوایی ، علاوه بر ارسال بار به داروین امکان ارسال بار به سیدنی و ارسال بار به ملبورن نیز فراهم خواهد بود.

فریت هوایی برای داروین
فریت هوایی برای داروین

 

ارسال بار بصورت دریایی به داروین

ارسال دریایی به داروین استرالیا توسط مجموعه انی بار به یکی از خدمات تخصصی در سطحخ کشور تبدیل شده است که بسیاری از شرکت ها و کارخانجات و خصوصا تجاری که قصد انتقال محموله های مختلف از ایران به داروین را دارند از این طریق محموله های خود را منتقل می کنند. 

 

در روش حمل دریایی ، محموله ها داخل کانتینر های 20 فوت یا 40 فوت بارگیری می شوند و از طریق حمل زمینی به بنادر جنوبی کشور ارسال می شوند. معمولا محموله ها از طریق اسکله شهید رجایی بندرعباس ترخیص می شوند اما در برخی موارد از بوشهر یا چابهار نیز بارگیری و ارسال انجام میشود. 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال دریایی محموله ها تمامی فرایند های گمرکی و ترخیص کالا را نیز به صورت تخصصی انجام خواهد داد. شما عزیزان برای مشاوره تخصصی با کارشناسان ما می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

 

ارسال دریایی به داروین
ارسال دریایی به داروین

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر داروین 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به داروین ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به داروین بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به داروین
  • انتقال آهن آلات به داروین
  • ارسال اثاثیه به داروین
  • حمل لوازم شخصی به داروین
  • ارسال کالاهای تجاری به داروین

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به داروین را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و داروین ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به داروین استرالیا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید. یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال بار از استرالیا به ایران می باشد که امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و شخصی را فراهم می نماید . با شماره 57669-021 در تماس باشید و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید. 

 

ارسال لوازم خانه به داروین

 

یکی از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم خانه شما به داروین و سایر شهر های استرالیا می باشد. در این خدمات شما عزیزان می توانید انواع لوازم خانه و اثاثیه خود را به صورت تخصصی و در اسرع وقت منتقل کنید. 

انواع مبلمان و سرویس خواب ، لوازم برقی ، لباس ، فرش و سایر لوازم خانه توسط مجموعه آنی بار از ایران به داروین ارسال خواهد شد و در اسرع وقت در فرودگاه داروین یا بندر داروین به شما عزیزان تحویل داده خواهد شد. 

 

برای مشاوره تخصصی جهت انتقال لوازم خانه می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

ارسال لوازم خانه به داروین
ارسال لوازم خانه به داروین

مجموعه آنی بار برای ارسال بار به آدلاید و ارسال بار به بریزبن نیز بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. 

 

ارسال چه کالاهایی به داروین ممنوع است ؟

هنگام ارسال بار به داروین، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و داروین قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به داروین هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به داروین میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال بار به داروین می باشند .

اگر هنگام ارسال بار به داروین ، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود ، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود .

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به داروین انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به داروین توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به داروین  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به داروین (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به داروین
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به استرالیا 
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز
  • اخذ بارنامه برای ارسال بار به داروین
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به داروین
  • امکان ارسال بار به داروین بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به داروین را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

 

تیم متخصص آنی بار علاوه بر ارسال بار به داروین به صورت همه روزه برای ارسال بار به پرت و ارسال بار به کانبرا نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

 

هزینه باربری از ایران به داروین 

هزینه ارسال بار به داروین هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه میشود.

عواملی که بر نرخ کرایه ارسال بار به داروین تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، روشی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به داروین استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به داروین بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به داروین دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به داروین را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به داروین به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به داروین بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به داروین تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ترخیص کالا در داروین چگونه انجام می شود ؟

در صورتی که ارسال بار به داروین بصورت هوایی انجام شود ، ترخیص بارها معمولا توسط خود صاحب بار یا نماینده ایشان امکان پذیر می باشد.

برای اینکار باید صاحب بار یا نماینده قانونی آن ، به همراه مدارک اقامت خود به فرودگاه مراجعه نموده و برای ترخیص بار اقدام نماید. تمامی هزینه های مربوط به ترخیص بار و انبار داری باید در فرودگاه مقصد پرداخت شود. حداقل این هزینه ها ۱۰۰ دلار استرالیا می باشد.

و در صورتی که ارسال بار به داروین بصورت دریایی انجام شود نیز صاحب بار و یا شرکت ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا می تواند بار را ترخیص کند. حداقل این هزینه حدود ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دلار است. (برای مثال برای کانتینر ۲۰ فوت)

آنی بار صفر تا صد خدمات خدمات مربوط به ارسال بار به داروین را می پذیرید و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. 

بندر داروین (به انگلیسی: Darwin) مرکز قلمرو شمالی در کشور استرالیاست. داروین در کناره خلیج بیگل و دریای تیمور بنا شده و ۱۶۶۰ کیلومتر مربع وسعت دارد. جمعیت داروین در سال ۲۰۰۵ برابر ۱۱۱۳۰۰ نفر برآورد شده‌است. این شهر از نظر نظامی اهمیت دارد و پایگاه‌های نظامی زیادی در آن هست. همچنین پرورشگاه‌های آبزیانی چون کروکدیل و ماهیان از صنایع مهم آن به‌شمار می‌رود. اطراف داروین پارکهای حفاظت شده زیادی دارد که به دلیل داشتن تمساح‌های خطرناک شهرت دارند. «دانشگاه چارلز داروین» مهم‌ترین مرکز آموزش عالی آن است.

منطقه داروین هزاران سال زیستگاه بومیان استرالیا بوده‌است که اینان به دلیل نزدیکی این این منطقه به آسیای جنوبی، به داد و ستد با مناطقی در آسیا می‌پرداخته‌اند. نخستین بار در قرن هفدهم توسط دریانوردان هلندی مشاهده و بخش‌هایی از آن نامگذاری شد. در سال ۱۸۳۹ دریانوردان بریتانیایی این منطقه را مشاهده و نام آن را داروین گذاشتند که به افتخار دانشمند معروف چارلز داروین است.

نخستین بار در سال ۱۸۶۹ گروهی بالغ بر ۱۳۵ نفر از سپیدپوستان برای زندگی در بندر داروین به این ناحیه اعزام شدند. بعدها با استقلال سرزمین شمالی از استرالیای جنوبی، داروین به عنوان مرکز این قلمرو انتخاب شد. در سال ۱۹۴۲ و به هنگام جنگ جهانی دوم، بیش از یکصد و هشتاد هواپیمای ژاپنی در خلال جنگی که به جنگ پاسیفیک مشهور شد طی یک روز این شهر را در دو نوبت به شدت بمباران کردند و بیش ۲۴۳ کشته و هزاران زخمی برجای نهادند. داروین در این حمله به شدت ویران شد در سال ۱۹۷۴ نیز طوفان شدیدی این شهر را درنوردید که بیشتر آن را ویران ساخت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع