ارسال بار به دوبلین | فریت هوایی دوبلین

بهترین خدمات باربری ایران به دوبلین

یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه آنی بار ارائه می نماید ارسال بار به دوبلین است که امکان انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما فراهم می نماید. در این خدمات ، محموله ها و کالاهای مختلف از نقاط و استان های مختلف کشور با کمترین هزینه و به صورت تخصصی به دوبلین ارسال خواهند شد.

انتقال محموله و کالا به دوبلین توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود و انتقال محموله ها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود. روش های ارسال به دوبلین متفاوت است و بر اساس نوع محموله و حجم و ابعاد آن مورد استفاده قرار میگیرد.

ارسال بار به دوبلین را می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام دهید . برای مشاوره تخصصی باربری ایران به دوبلین فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

 

انواع روش های ارسال بار و کالا به دوبلین 

 

دوبلین پایتخت و بزرگترین شهر کشور ایرلند و در عین حال کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. دوبلین یکی از شهرهای جهانی بسیار مهم ، قدرتمند ، پربازدید ، گران‌ ، مناسب‌ برای کار شناخته می‌شود. این شهر تأثیر بسزایی بر روی فرهنگ، هنر، آموزش، مد، اقتصاد، بهداشت و درمان، رسانه و . . . در جهان دارد.

بسیاری از هموطنان به دلیل این ویژگی ها ، دوبلین را به عنوان مقصد و هدف خود برای تحصیل ، مهاجرت ، مسافرت و . . . انتخاب می کنند .

ارسال بار به دوبلین با انواع روش های باربری انجام می شود ؛

  • ارسال بار به دوبلین بصورت هوایی
  • ارسال بار به دوبلین بصورت دریایی
  • ارسال بار به دوبلین بصورت زمینی یا ترکیبی

 

ارسال بار به ایرلند تخصص مجموعه آنی بار با است و امکان انتقال محموله های مختلف با بهترین کیفیت را برای شما فراهم می نماید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی با

ارسال هوایی بار به دوبلین 

یکی از روش های ارسال بار به دوبلین ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به دوبلین ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به دوبلین است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به دوبلین بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به دوبلین در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

ارسال بار به دوبلین بصورت هوایی در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل انجام می شود و آنی بار با ارائه بیمه نامه کامل جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی گذارد.

ارسال هوایی به دوبلین
ارسال هوایی به دوبلین

علاوه بر ارسال بار به دوبلین ، همه روزه برای ارسال بار به آمستردام نیز می توانید از طریق خدمات آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید.

ر

ارسال بار بصورت زمینی برای دوبلین

 

حمل زمینی یکی از روش های انتقال کالا از ایران به دوبلین است که بیشتر برای انتقال حجم زیادی از کالا های تجاری و یا شخصی مورد استفاده قرار میگیرد. حمل زمینی از طریق عبور از چند کشور انجام میشود و شرایط خاصی دارد اما از نظر هزینه تقریبا یکی از روش های مقرون به صرفه به حساب می آید.

 

ارسال زمینی از همه نقاط ایران انجام میشود و تریلی ترانزیت از شهر های مختلف بارگیری کالاهای شما را انجام میدهد و پس از انجام فرایند های گمرکی محموله ها از مرز ایران به ترکیه وارد شده و پس از عبور از چند کشور به انگلستان و سپس به ایرلند خواهند رسید.

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به دوبلین به صورت زمینی یا ترکیبی می باشد که امکان انتقال کالاهای تجاری و صنعتی و یا شخصی را برای شما فراهم می نماید . ارسال بار به دوبلین بدین صورت انجام می شود : ابتدا بار شما در کانتینر بارگیری می شود و از طریق مرز های زمینی به نزدیک ترین شهر به دوبلین ارسال می شود و سپس توسط لندینگ کرافت به بنادر دوبلین ارسال می شود.

 

لندینگ کرافت ، یک وسیله حمل دریایی است که برای جابه جایی بارهای تجاری استفاده می‌شود. 

ارسال زمینی به دوبلین
ارسال زمینی به دوبلین

ارسال بار بصورت دریایی به دوبلین

 

یکی از روش های ارسال بار به دوبلین ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد.

برای ارسال بار به دوبلین بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به دوبلین ارسال می شود.

هزینه ارسال بار به دوبلین با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش ارسال بار به دوبلین را به شما پیشنهاد می دهند.

 

علاوه بر ارسال بار به دوبلین ، همه روزه برای ارسال بار به برلین نیز می توانید از طریق خدمات آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید.

ارسال دریایی به دوبلین
ارسال دریایی به دوبلین

ارسال انواع بار و کالا به شهر دوبلین

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به دوبلین ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید. ما برای ارسال بار به دوبلین بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود.

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به دوبلین می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به ایرلند به شما عزیزان ندارد.

  • ارسال محموله صادراتی به دوبلین
  • انتقال آهن آلات به دوبلین
  • ارسال اثاثیه به دوبلین
  • حمل لوازم شخصی به دوبلین
  • ارسال کالاهای تجاری به دوبلین

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به دوبلین را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و ایرلند ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام تمام مراحل ارسال بار به دوبلین توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

ارسال اثاثیه منزل از ایران

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به دوبلین می باشد. بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در دوبلین یا سایر شهر های ایرلند را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به دوبلین را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای دوبلین به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به دوبلین بصورت هوایی
  • ارسال بار به دوبلین بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به دوبلین در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث به دوبلین نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور ایرلند دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به دوبلین
ارسال اثاثیه و لوازم خانه به دوبلین

ارسال حیوانات خانگی 

 

برای ارسال حیوانات خانگی به دوبلین نیز می توانید از خدمات مجموعه آنی بار بهره مند شوید. ما در اسرع وقت امکان انتقال حیواناتی مثل سگ ، گربه ، پرنده و . . . را فراهم می نماییم.

 

برخی ایرلاین ها برای انتقال حیوانات امکان ورود حیوان به داخل هواپیما را فراهم نموده اند اما برخی از ایرلاین ها اجازه ورود حیوانات خانگی به داخل هواپیما را نمی دهند و از همین جهت باید حیوانات داخل باکس مخصوص و در محوطه بار هواپیما قرار گیرند.

حیواناتی مانند سگ ، گربه ، پرندگان و . . . امکان ارسال به دوبلین را دارند اما قبل از ارسال حیوانات باید واکسیناسیون به صورت کامل ، دریافت شناسنامه ، تزریق چیپ اطلاعات و غیره انجام شود.

 

ارسال حیوانات خانگی به دوبلین
ارسال حیوانات خانگی به دوبلین

علاوه بر ارسال بار به دوبلین ، همه روزه برای ارسال بار به مادرید نیز می توانید از طریق خدمات آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید.

ارسال فرش و تابلو فرش 

 

ارسال فرش و تابلو فرش برای مقاصد تجاری و غیر تجای توسط مجموعه آنی بار به صورت همه روزه انجام میشود. ما در مجموعه آنی بار برای انتقال فرش و تابلو فرش در تعداد مختلف بهترین خدمات را ارائه می نماییم.

برای انتقال محموله هایی نظیر فرش و تابلو فرش به صورت هوایی و زمینی و دریایی می توانید بهترین خدمات را از تیم متخصص آنی بار بخواهید. 

برای ارسال تعداد کم فرش یا تابلو فرش بهترین روش حمل هوایی است که در اسرع وقت امکان انتقال را فراهم می نماید. برای مقاصد تجاری و صادراتی که حجم محموله زیاد است از روش دریایی و زمینی استفاده می شود و کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

 

ارسال فرش به دوبلین
ارسال فرش به دوبلین

بسته بندی قبل از حمل و نقل بار به دوبلین

در زمانی که قصد ارسال اثاثیه و لوازم منزل و یا کالاهای تجاری و شخصی به دوبلین را داریم ، میبایست آنها را بصورت کامل بسته بندی کنیم تا در زمان حمل بار ، آسیبی به آن وارد نشود. علاوه بر لوازم منزل ، در خدمات ارسال بار به دوبلین در برخی موارد محموله های تجاری نیز باید بسته بندی شوند. 

بسته بندی اثاثیه یک فرایند تخصصی و حرفه ای است که کارشناسان آنی بار با بررسی کامل محموله ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای بسته بندی محموله شما انجام میگیرد.

بسته بندی با محافظ ضربه گیر ، جعبه های چوبی و همچنین جعبه های مقوایی انجام میگیرد تا حمل و نقل ایمن انجام شود و با کمترین احتمال بروز خسارت انجام شود.

برای ارسال بار به دوبلین ، بسته بندی تخصصی آنی بار محافظت کاملی را برای محموله های شما بوجود می آورد تا در زمان حمل کالا به صورت هوایی یا زمینی  یا دریایی مشکلی برای محموله ایجاد نشود. استفاده از ضربه گیر و یونولیت نقش بسیار مهمی در امنیت محموله ها دارد.

 

علاوه بر ارسال بار به دوبلین ، همه روزه برای ارسال بار به استکهلم نیز می توانید از طریق خدمات آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به دوبلین

در خدمات ارسال بار به دوبلین یا سایر شهر های ایرلند ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و ایرلند قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به دوبلین هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به دوبلین میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به دوبلین می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای ایرلند نیز بار ارسال کنید.

وجود کالاهای ممنوعه در بارتان ، منجر به جریمه و پیگرد قانونی در کشور مقصد می شود .

ارسال انواع کالا تحت پوشش بیمه کامل به دوبلین

در خدمات ارسال بار به دوبلین ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به دوبلین است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به دوبلین خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به دوبلین ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به دوبلین یا سایر شهر های ایرلند از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به دوبلین در اختیارتان قرار می دهد.

 

علاوه بر ارسال بار به دوبلین ، همه روزه برای ارسال بار به بازل  نیز می توانید از طریق خدمات آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به دوبلین

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به دوبلین نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در دوبلین که دریافت کننده بار شما در فرودگاه هیترو دوبلین می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به شهر دوبلین 

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در دوبلین افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به این شهر می نمایندمینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به دوبلین علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

هزینه باربری از ایران به دوبلین 

هزینه ارسال بار به دوبلین یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به دوبلین استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به دوبلین بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به دوبلین دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به دوبلین را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به دوبلین به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به دوبلین بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به دوبلین تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

چرا آنی بار را برای ارسال بار به دوبلین انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به دوبلین توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به دوبلین و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به دوبلین را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به دوبلین بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به دوبلین را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

جهت دریافت خدمات ارسال بار به دوبلین توسط شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

دوبلین پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کشور جمهوری ایرلند است. این شهر بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و در کرانه رود لیفی واقع شده‌است. این شهر از سال ۱۹۲۲ رسماً به عنوان پایتخت جمهوری ایرلند معرفی گردید. دین بیشتر مردم دوبلین مسیحی کاتولیک است.

این شهر دوران تاریخی مختلفی را از سر گذرانده‌است. وایکینگ‌ها، مردم نروژی، سلت‌ها، اقوام نورمان، انگلیسی‌ها اقوامی بودند که دوره‌ای بر این شهر حاکم بوده‌اند. در دو دوره متوالی طاعون در این شهر شیوع پیدا کرد و شمار زیادی از مردم دوبلین در قرون وسطی بر اثر ابتلا به طاعون درگذشتند.

شهر دوبلین مانند برخی دیگر از شهرهای ایرلند جدا از محدوده شهرستان نوعی فرمانداری ویژه برای خود دارد و به صورت جدا از سایر بخش‌ها اداره می‌شود. شهرهای کورک و گالوی و واترفورد نیز وضعیتی مشابه دارند. بر اساس یک پژوهش انجام شده شهر دوبلین در فهرست ۳۰ شهر برتر دنیا قرار داده شده‌است. در گذشته دوبلین مرکز فرهنگ و اقتصاد کشور ایرلند بود. کما اینکه هنوز نیز در این کشور چنین جایگاهی دارد و بیشتر مراودات سیاسی و تجاری و سرمایه‌گذاری‌ها در ایرلند معطوف به دوبلین هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع