ارسال بار به گاسفورد | فریت هوایی گاسفورد

حمل و نقل بار و کالا به گاسفورد

یکی از خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار ، ارسال بار تجاری و مسافری به گاسفورد می باشد. مسافران ، مهاجران ، دانشجویان و تجاری که قصد مسافرت ، مهاجرت و تجارت به این کشور را دارند ، می توانند ارسال بار به گاسفورد را به شرکت آنی بار بسپارند.

ارسال بار به گاسفورد بصورت هوایی با هواپیما های باری و مسافربری و بصورت دریایی با کشتی های باربری انجام می شود. شما می توانید انواع بار و کالا را به آنی بار سپرده و در کوتاه ترین زمان بصورت کاملا سالم در شهر گاسفورد تحویل بگیرید.

 

افرادی که قصد مهاجرت به گاسفورد دارند و یا دوستان و عزیزان آنها در این شهر ساکن هستند، می توانند با استفاده از خدمات ارسال بار به گاسفورد، تمام اثاثیه منزل ، وسایل و لوازم شخصی خود یا عزیزانشان را به راحتی و با ایمن ترین روش به استرالیا ارسال نمایید. 

 علاوه بر ارسال بار به گاسفورد در استرالیا ، همه روزه برای ارسال بار از ایران به سیدنی به صورت هوایی نیز می توانید با آنی بار در تماس باشید.

انواع روش های ارسال بار به گاسفورد

همانطور که می دانید گاسفورد بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور استرالیا می باشد ، ارسال بار به گاسفورد به چند روش انجام می شود : 

  1. ارسال بار به گاسفورد بصورت زمینی : به دلیل اینکه کشور استرالیا یک جزیره می باشد ، نمی توان از سایر کشورها به صورت زمینی ارسال بار را انجام داد.
  2. ارسال بار به گاسفورد بصورت دریایی : یکی دیگر از روش های ارسال بار به گاسفورد استفاده از کشتی های باربری و همچنین مسافربری است.
  3. ارسال بار به گاسفورد بصورت هوایی : امن ترین راه برای ارسال بار به گاسفورد حمل بار هوایی می باشد در زیر به طور کامل به آن اشاره می کنیم.

 

علاوه بر ارسال بار از ایران به گاسفورت ، بهترین و تخصصی ترین شرکت برای خدمات ارسال بار و کالا به ملبورن نیز آنی بار می باشد 

 

فریت بار و کالا به گاسفورد استرالیا

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به گاسفورد است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

این روش ارسال بار به گاسفورد می توانند تمام دغدغه و نگرانی شما از بابت حمل اضافه بار مسافری را برطرف کرده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید لوازم شخصی، اثاثیه منزل، کتاب و . . . که از نظر قانونی مجاز است را با هزینه عالی و کاملا ایمن و مطمئن به گاسفورد بفرستید !

فرودگاه بین‌المللی گاسفورد ، مرکز حمل‌ونقل هوایی مهم در استرالیا است ، بارهای ارسالی از ایران به گاسفورد از طریق فریت بار این فرودگاه انجام می‌گیرد. 

برای ارسال بار به گاسفورد از قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی، داشتن مدارکی از جمله کارت ملی ، پاسپورت و یک پرینت از بلیط مسافری کافی می باشد .

جهت تسریع امور ارسال بار به گاسفورد ، یک کپی از مدارک خود نیز قبل از آمدن به فرودگاه دریافت کنید .

برای حمل و نقل تجاری نیاز به مدارک بیشتری می باشد ؛ 

  • معرفی نامه نماینده بازرگان، یا شرکت صادرکننده 
  • کارت بازرگانی .
  • در صورتی که بار شما ساخت ایران نباشد ، مدارک مبنی بر واردات قانونی آن از گمرکات جمهوری اسلامی 
  • در موارد خاص مانند صادرات زعفران برگه استاندارد واحد فروشنده یا تولیدی حتما باید حاضر باشد.
  • حمل محصولات غذایی احتیاج به برگه بهداشت از واحد تولیدی آن و مجوز تولید دارد .
ارسال هوایی از ایران به گاسفورد استرالیا
ارسال هوایی از ایران به گاسفورد استرالیا

بهترین خدمات برای حمل بار از ایران به آدلاید را نیز می توانید از طریق شرکت آنی بار تجربه کنید و محموله های خود را به صورت تخصصی منتقل کنید.

ارسال بار بصورت دریایی به گاسفورد

حجم بالایی از کالاها توسط کشتی ها و با استفاده از کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت به گاسفورد ارسال می شوند. ما خدمات ارسال بار به گاسفورد را بصورت دریایی و بدون تاخیر در اختیارتان قرار می دهیم.

ارتباط طولانی مدت با خطوط کشتیرانی ما را قادر به ارائه سرویس های متنوعی می کند. شما می توانید برای حمل انواع بار و لوازم منزل ، صادرات و واردات انواع کالا و . . . خدمات ارسال بار به گاسفورد بصورت دریایی استفاده کنید.

 

گاسفورد دارای 11 اسکله برای محصولات پتروشیمی و 10 اسکله برای انبار کردن محصولات فله خشک می باشد. ارسال بار به گاسفورد بصورت دریایی ، حدود 50 الی 60 روز به طول می انجامد. 

علاوه بر انتقال محموله ها از ایران به گاسفورد ، بهترین و تخصصی ترین خدمات مشاوره و باربری برای ارسال بار از ایران بریزبن و ارسال بار از ایران به کانبرا نیز توسط مجموعه آنی بار به شما عزیزان ارائه می شود.

ارسال انواع بار و کالا به شهر گاسفورد 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به گاسفورد ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به گاسفورد بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به گاسفورد
  • انتقال آهن آلات به گاسفورد
  • ارسال اثاثیه به گاسفورد
  • حمل لوازم شخصی به گاسفورد
  • ارسال کالاهای تجاری به گاسفورد

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به گاسفورد را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و گاسفورد ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به گاسفورد استرالیا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

ارسال چه کالاهایی به گاسفورد ممنوع است ؟

هنگام ارسال بار به گاسفورد، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و گاسفورد قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به گاسفورد هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به گاسفورد میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال بار به گاسفورد می باشند .

اگر هنگام ارسال بار به گاسفورد ، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود ، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود .

علاوه بر گاسفورد ، از طریق خدمات آنی بار می توانید ارسال بار به گلد کوست را نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام دهید.

ارسال بار به گاسفورد بدون بلیط و پاسپورت امکان پذیر است ؟

 همراه داشتن بلیط و پاسپورت در تمام مراحل سفر و ارسال بار به گاسفورد ضروری است. صاحبین بار باید بدانند که فریت بار هوایی به گاسفورد برای بارهای کم‌حجم مقرون به صرفه است، اما بلیط و پاسپورت را حتماً از شما می‌خواهند.
شرکت آنی بار امکان ارسال بار به گاسفورد بدون بلیط و پاسپورت را برای شما فراهم نموده است.
افرادی که قصد ارسال بارهای تجاری را دارند و می‌خواهند فرش و مواد غذایی و صنایع‌دستی به گاسفورد ارسال کنند، مطلع باشند که ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی ، جهت انجام تشریفات گمرکی و ارسال بار به گاسفورد الزامی است.
حضور شما در زمان ارسال بار به گاسفورد در بیشتر مواقع ضروری نیست.
مراحل ارسال بار به گاسفورد ، به این صورت است که بار شما از درب منزل، دفتر و انبار تحویل می‌گیرد و سپس بصورت زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام می دهد و به امور گمرکی جهت ارسال بار به گاسفورد و حمل هوایی آن خواهد پرداخت.
در صورتی که شما مسافر نیستید و مایل به ارسال بار به گاسفورد یا فرستادن سوغات برای عزیزان خود هستید، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به گاسفورد را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست.

 

برای حمل بار از ایران به استرالیا می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید تا بهترین و کاملترین مشاوره  را تجربه کنید و با کمترین هزینه محموله های خود را منتقل کنید.

چرا آنی بار را برای ارسال بار به گاسفورد انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به گاسفورد توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به گاسفورد  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به گاسفورد (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به گاسفورد
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به استرالیا 
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز
  • اخذ بارنامه برای ارسال بار به گاسفورد
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به گاسفورد
  • امکان ارسال بار به گاسفورد بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به گاسفورد را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

هزینه باربری از ایران به گاسفورد 

هزینه ارسال بار به گاسفورد هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه میشود.

عواملی که بر نرخ کرایه ارسال بار به گاسفورد تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، روشی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به گاسفورد استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به گاسفورد بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به گاسفورد دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به گاسفورد را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به گاسفورد به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به گاسفورد بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به گاسفورد تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

ترخیص کالا در گاسفورد چگونه انجام می شود ؟

 

در صورتی که ارسال بار به گاسفورد بصورت هوایی انجام شود ، ترخیص بارها معمولا توسط خود صاحب بار یا نماینده ایشان امکان پذیر می باشد.

 

برای اینکار باید صاحب بار یا نماینده قانونی آن ، به همراه مدارک اقامت خود به فرودگاه مراجعه نموده و برای ترخیص بار اقدام نماید. تمامی هزینه های مربوط به ترخیص بار و انبار داری باید در فرودگاه مقصد پرداخت شود. حداقل این هزینه ها ۱۰۰ دلار استرالیا می باشد.

 

و در صورتی که ارسال بار به گاسفورد بصورت دریایی انجام شود نیز صاحب بار و یا شرکت ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا می تواند بار را ترخیص کند. حداقل این هزینه حدود ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دلار است. (برای مثال برای کانتینر ۲۰ فوت)

ارسال بار از ایران به گاسفورد
ارسال بار از ایران به گاسفورد

آنی بار صفر تا صد خدمات خدمات مربوط به ارسال بار به گاسفورد را می پذیرید و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. علاوه بر انتقال بار و کالا از ایران به گاسفورد ، یکی از تخصص های آنی بار امکان ارسال بار از استرالیا به ایران است که به صورت همه روزه و از طریق روش های باربری متنوع امکان انتقال کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما فراهم می نماید.

 

گاسفورد شهری است واقع در سنترال کست از نیو ساوت ولز، استرالیا که در حدود ۷۶ کیلومتری شمال مرکز تجاری سیدنی واقع شده است. این شهر در انتهای ساحل شمالی بریسبین واتر قرار دارد. مدخل شمالی وسیع رودخانه هاکسبوری در این شهر به خلیج بروکن می‌ریزد.

گاسفورد بزرگ‌ترین مرکز تجاری و اداری سنترال کوست محسوب می‌شود. در این شهر مکان‌های دیدنی و تفریحی زیادی وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

گاسفورد از آب‌وهوای مرطوب نیمه گرمسیری برخوردار است. تابستان‌ها در این شهر گرم و زمستان‌ها معتدل است. در تابستان، دمای هوا در طول روز حدود ۲۷-۲۸ درجه سانتی‌گراد با رطوبت زیاد و در شب حدود ۱۷-۱۸ درجه سانتی‌گراد است. زمستان‌های گاسفورد معتدل است. میانگین بارندگی ۱۳۳۳ میلی‌متر است. بیشتر بارندگی در اواخر تابستان و پاییز صورت می‌گیرد. 

ژانویه به‌عنوان گرم‌ترین ماه سال و جولای به‌عنوان سردترین ماه سال در گاسفورد است. در ماه ژانویه، میانگین دمای بالا، ۲۸٫۲ سانتی‌گراد (۸۲٫۸ فارنهایت) و میانگین دمای پایین، ۱۷٫۲درجه سانتی گردا (۶۳ فارنهایت) است.

در ماه جولای، میانگین دمای بالا،  ۱۷٫۷ سانتی‌گراد (۶۳٫۹ فارنهایت) و میانگین دمای پایین، ۵٫۴ درجه سانتی گردا (۴۱٫۷ فارنهایت) است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع