ارسال بار به گلد کوست | فریت هوایی گلد کوست

حمل و نقل بار و کالا به گلد کوست

یکی از خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار ، ارسال بار تجاری و مسافری به گلد کوست می باشد. مسافران ، مهاجران ، دانشجویان و تجاری که قصد مسافرت ، مهاجرت و تجارت به این کشور را دارند ، می توانند ارسال بار به گلد کوست را به شرکت آنی بار بسپارند.

ارسال بار به گلد کوست بصورت هوایی با هواپیما های باری و مسافربری و بصورت دریایی با کشتی های باربری انجام می شود. شما می توانید انواع بار و کالا را به آنی بار سپرده و در کوتاه ترین زمان بصورت کاملا سالم در شهر گلد کوست تحویل بگیرید.

 

افرادی که قصد مهاجرت به گلد کوست دارند و یا دوستان و عزیزان آنها در این شهر ساکن هستند، می توانند با استفاده از خدمات ارسال بار به گلد کوست، تمام اثاثیه منزل ، وسایل و لوازم شخصی خود یا عزیزانشان را به راحتی و با ایمن ترین روش به استرالیا ارسال نمایید. 

 

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به گلد کوست ، همه روزه برای حمل هوایی به سیدنی نیز می توانید از آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

انواع روش های ارسال بار به گلد کوست

همانطور که می دانید گلد کوست بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور استرالیا می باشد ، ارسال بار به گلد کوست به چند روش انجام می شود : 

  1. ارسال بار به گلد کوست بصورت زمینی : به دلیل اینکه کشور استرالیا یک جزیره می باشد ، نمی توان از سایر کشورها به صورت زمینی ارسال بار را انجام داد.
  2. ارسال بار به گلد کوست بصورت دریایی : یکی دیگر از روش های ارسال بار به گلد کوست استفاده از کشتی های باربری و همچنین مسافربری است.
  3. ارسال بار به گلد کوست بصورت هوایی : امن ترین راه برای ارسال بار به گلد کوست حمل بار هوایی می باشد در زیر به طور کامل به آن اشاره می کنیم.

علاوه بر ارسال بار به گلدکوست ، همه روزه برای انتقال محموله ها از ایران به ملبورن نیز به صورت تخصصی نیز انجام میشود.

 

فریت بار و کالا به گلد کوست استرالیا

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به گلد کوست است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

این روش ارسال بار به گلد کوست می توانند تمام دغدغه و نگرانی شما از بابت حمل اضافه بار مسافری را برطرف کرده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید لوازم شخصی، اثاثیه منزل، کتاب و . . . که از نظر قانونی مجاز است را با هزینه عالی و کاملا ایمن و مطمئن به گلد کوست بفرستید !

فرودگاه بین‌المللی گلد کوست ، مرکز حمل‌ونقل هوایی مهم در استرالیا است ، بارهای ارسالی از ایران به گلد کوست از طریق فریت بار این فرودگاه انجام می‌گیرد. 

برای ارسال بار به گلد کوست از قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی، داشتن مدارکی از جمله کارت ملی ، پاسپورت و یک پرینت از بلیط مسافری کافی می باشد .

جهت تسریع امور ارسال بار به گلد کوست ، یک کپی از مدارک خود نیز قبل از آمدن به فرودگاه دریافت کنید .

برای حمل و نقل تجاری نیاز به مدارک بیشتری می باشد ؛ 

  • معرفی نامه نماینده بازرگان، یا شرکت صادرکننده 
  • کارت بازرگانی .
  • در صورتی که بار شما ساخت ایران نباشد ، مدارک مبنی بر واردات قانونی آن از گمرکات جمهوری اسلامی 
  • در موارد خاص مانند صادرات زعفران برگه استاندارد واحد فروشنده یا تولیدی حتما باید حاضر باشد.
  • حمل محصولات غذایی احتیاج به برگه بهداشت از واحد تولیدی آن و مجوز تولید دارد .
ارسال هوایی به گلد کوست
ارسال هوایی به گلد کوست

ارسال بار از ایران به داروین نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود و با بهترین کیفیت انجام میشود.

ارسال بار بصورت دریایی به گلد کوست

حجم بالایی از کالاها توسط کشتی ها و با استفاده از کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت به گلد کوست ارسال می شوند. ما خدمات ارسال بار به گلد کوست را بصورت دریایی و بدون تاخیر در اختیارتان قرار می دهیم .

ارتباط طولانی مدت با خطوط کشتیرانی ما را قادر به ارائه سرویس های متنوعی می کند. شما می توانید برای حمل انواع بار و لوازم منزل ، صادرات و واردات انواع کالا و . . . خدمات ارسال بار به گلد کوست بصورت دریایی استفاده کنید .

 

گلد کوست دارای 11 اسکله برای محصولات پتروشیمی و 10 اسکله برای انبار کردن محصولات فله خشک می باشد. ارسال بار به گلد کوست بصورت دریایی ، حدود 50 الی 60 روز به طول می انجامد. 

ارسال دریایی از ایران به گلد کوست
ارسال دریایی از ایران به گلد کوست

علاوه بر ارسال بار به گلد کوست ، همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به آدلاید نیز به صورت حرفه ای در اختیار شما قرار میگیرد.

ارسال انواع بار و کالا به شهر گلد کوست 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به گلد کوست ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به گلد کوست بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به گلد کوست
  • انتقال آهن آلات به گلد کوست
  • ارسال اثاثیه به گلد کوست
  • حمل لوازم شخصی به گلد کوست
  • ارسال کالاهای تجاری به گلد کوست

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به گلد کوست را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و گلد کوست ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به گلد کوست استرالیا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

ارسال چه کالاهایی به گلد کوست ممنوع است ؟

هنگام ارسال بار به گلد کوست، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و گلد کوست قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به گلد کوست هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به گلد کوست میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال بار به گلد کوست می باشند .

اگر هنگام ارسال بار به گلد کوست ، کالاهای ممنوعه در بارتان مشاهده شود ، جریمه می شوید و حتی ممکن است در مواردی همچون دخانیات پیگرد قانونی نیز انجام شود .

علاوه بر گلد کوست ، ارسال بار به کانبرا نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند.

ارسال بار به گلد کوست بدون بلیط و پاسپورت امکان پذیر است ؟

 همراه داشتن بلیط و پاسپورت در تمام مراحل سفر و ارسال بار به گلد کوست ضروری است. صاحبین بار باید بدانند که فریت بار هوایی به گلد کوست برای بارهای کم‌حجم مقرون به صرفه است، اما بلیط و پاسپورت را حتماً از شما می‌خواهند.
شرکت آنی بار امکان ارسال بار به گلد کوست بدون بلیط و پاسپورت را برای شما فراهم نموده است.
افرادی که قصد ارسال بارهای تجاری را دارند و می‌خواهند فرش و مواد غذایی و صنایع‌دستی به گلد کوست ارسال کنند، مطلع باشند که ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی ، جهت انجام تشریفات گمرکی و ارسال بار به گلد کوست الزامی است.
حضور شما در زمان ارسال بار به گلد کوست در بیشتر مواقع ضروری نیست.
مراحل ارسال بار به گلد کوست ، به این صورت است که بار شما از درب منزل، دفتر و انبار تحویل می‌گیرد و سپس بصورت زمینی آن را به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی انجام می دهد و به امور گمرکی جهت ارسال بار به گلد کوست و حمل هوایی آن خواهد پرداخت.
در صورتی که شما مسافر نیستید و مایل به ارسال بار به گلد کوست یا فرستادن سوغات برای عزیزان خود هستید، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به گلد کوست را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست.

 

 

بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار از ایران به استرالیا به صورت همه روزه توسط آنی بار با مشاوره تخصصی و رایگان ارائه می شود. 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به گلد کوست انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به گلد کوست توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به گلد کوست  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به گلد کوست (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به گلد کوست
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به استرالیا 
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز
  • اخذ بارنامه برای ارسال بار به گلد کوست
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به گلد کوست
  • امکان ارسال بار به گلد کوست بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به گلد کوست را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

هزینه باربری از ایران به گلد کوست 

هزینه ارسال بار به گلد کوست هم مانند هزینه های ارسال بار به دیگر کشورها محاسبه میشود.

عواملی که بر نرخ کرایه ارسال بار به گلد کوست تاثیرگذارند شامل این موارد میشوند : شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، روشی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی و یا خروج موقت به این کشور را دارند.

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به گلد کوست استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به گلد کوست بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به گلد کوست دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به گلد کوست را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به گلد کوست به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به گلد کوست بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به گلد کوست تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

علاوه بر گلد کوست ، ارسال بار به بریزبن نیز از خدماتی است که مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.

ترخیص کالا در گلد کوست چگونه انجام می شود ؟

در صورتی که ارسال بار به گلد کوست بصورت هوایی انجام شود ، ترخیص بارها معمولا توسط خود صاحب بار یا نماینده ایشان امکان پذیر می باشد.

برای اینکار باید صاحب بار یا نماینده قانونی آن ، به همراه مدارک اقامت خود به فرودگاه مراجعه نموده و برای ترخیص بار اقدام نماید. تمامی هزینه های مربوط به ترخیص بار و انبار داری باید در فرودگاه مقصد پرداخت شود. حداقل این هزینه ها ۱۰۰ دلار استرالیا می باشد.

و در صورتی که ارسال بار به گلد کوست بصورت دریایی انجام شود نیز صاحب بار و یا شرکت ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا می تواند بار را ترخیص کند. حداقل این هزینه حدود ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دلار است. (برای مثال برای کانتینر ۲۰ فوت)

آنی بار صفر تا صد خدمات خدمات مربوط به ارسال بار به گلد کوست را می پذیرید و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. 

 

گلد کوست
گلد کوست

گُلد کوست یک شهر ساحلی در ایالت کوئینزلند استرالیاست. این شهر که بر کرانه‌های زرین اقیانوس آرام بنا گردیده، بیشتر به عنوان یک مقصد گردشگری در استرالیا شناخته می‌شود و دارای تعداد زیادی مراکز تفریحی نظیر پارک‌های آبی، پلاژهای مجهز، مراکز خرید و هتل‌های لوکس می‌باشد.

 

گلد کوست یکی از شهرهای اقماری بریزبن به‌شمار می‌رود؛ به طوریکه تنها ۴۲ کیلومتر تا مرکز شهر بریزبن فاصله دارد. گلد کوست در جنوب شرقی‌ترین نقطه ایالت کوئینزلند، در نزدیکی مرز ایالت نیو ساوث ولز و در منطقهٔ کلانشهری کوئینزلند جنوب شرق قرار گرفته‌است. طبق سرشماری سال ۲۰۱۶، این شهر ۶۳۸۰۹۰ نفر جمعیت داشته‌است. گلد کوست ششمین شهر پرجمعیت استرالیا و دومین شهر بزرگ ایالت کوئینزلند می‌باشد.

 

گلد کوست به خاطر داشتن سواحل ماسه‌ای طلایی رنگش، سلسله آسمانخراش‌های مرتفعی که در نوار ساحلی کشیده شده‌است و نیز امواج خروشان اقیانوس که مناسب ورزش موج‌سواری است، به یک شهر توریستی در استرالیا تبدیل شده‌است.

 

سواحل گلد کوست با مساحت بیش از ۷۰ کیلومتر مربع از زیباترین ومعروف‌ترین سواحل استرالیا و جهان به‌شمار می‌رود. گفته می‌شود این سواحل در ۳۰۰ روز سال آفتابی‌اند. یکی از مشهورترین سواحل گلد کوست سرفرز پردایس (بهشت موج‌سواران) نام دارد که به دلیل داشتن موج‌های بلند اقیانوس در بیشتر روزهای سال، امکان موج‌سواری حرفه‌ای و تفننی را برای علاقه‌مندان این رشته فراهم می‌کند.

 

علاوه بر انتقال محموله ها از ایران به گلد کوست ، همه روزه ارسال بار از استرالیا به ایران نیز به صورت تخصصی انجام میشود. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع